beantwoord

voicemail wijzigen voor vast nummer

• 9 februari 2015
  • 8 reacties
  • 587 keer bekeken

Ik heb via mijn telfort ingesteld dat ik geen voicemail wil gebruiken, helaas blijft er een voicemail komen van een vorige gebruiker. Wie weet een oplossing. Weet iemand hoe je telfort een mail kan sturen als je belt ben je altijd de hoofdprijs kwijt. Alvast bedankt voor het reageren.
icon

Beste antwoord door Stephen 26 maart 2015, 17:15

@died,

Ik heb van mijn collega vernomen dat een nieuw toestel het probleem heeft opgelost. Hierbij sluit ik dit topic.
Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. :)

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +7
@died,

Ik heb van mijn collega vernomen dat een nieuw toestel het probleem heeft opgelost. Hierbij sluit ik dit topic.
Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. :)

Stephen
Reputatie 8
Badge +7
@died,

Ik neem aan dat dit vast bellen betreft, dus geen mobiel?
Je kunt ook mij kenbaar maken wat je wilt mailen. :)

Stephen
@died,

Ik neem aan dat dit vast bellen betreft, dus geen mobiel?
Je kunt ook mij kenbaar maken wat je wilt mailen. :)

Stephen
Ik wil de voice mail die nu aan mijn vaste nummer is gekoppeld aanpassen. Eerst de oude (die niet van mij is) verwijderen en dan een nieuwe inspreken via het 030-nummer. Via mijn telfort heb ik aangegeven dat ik geen voicemail wil maar dit heeft geen enkel effect. Als je wat weet om dit probleem aan te pakken graag je commentaar. Groetjes
Badge +2
Telfort bellen kost sowieso geen fortuin; tegenwoordig €0,50 per gesprek (ongeacht de duur). Met iets meer geduld kan Stephen je hier ook van dienst zijn.
Reputatie 8
Badge +7
@died,

Bedankt voor je reactie. Ik heb dit intern uitgezet en mijn collega's van de technische afdeling gaan zich hierover buigen. Binnen 48 uur wordt er contact met je opgenomen. Ik verneem graag van jou wanneer je bent benaderd. Alvast bedankt!

Stephen
@died,

Bedankt voor je reactie. Ik heb dit intern uitgezet en mijn collega's van de technische afdeling gaan zich hierover buigen. Binnen 48 uur wordt er contact met je opgenomen. Ik verneem graag van jou wanneer je bent benaderd. Alvast bedankt!

Stephen

Ok alvast bedankt vroor de moeite.
Reputatie 8
Badge +7
@died,

Ik heb begrepen dat het mogelijk aan je toestel lag. Heeft het uitproberen van een ander toestel dit probleem ook opgelost? In afwachting van jouw reactie.

Stephen