Voicemail werkt niet meer naar behoren!!!!

• 4 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 270 keer bekeken

Ik heb al heel lang Telfort en ook vast bellen via Telfort. Het was altijd zo dat iemand een voicemail bericht kon inspreken en dat ik dan een emailtje kreeg met het ingesproken bericht. Prima en een top service. Echter sinds vandaag werkt dat dus niet meer. Wat is dit voor geks?
Een prima service zo maar opheffen, ZONDER ENIGE aankondiging?
Als dit echt niet meer mogelijk is, dan verliest Telfoort hier een hoop punten mee.!!

2 reacties

Reputatie 1
Bij mij is dit ook zo, en het is gepland. Enkele maanden geleden kreeg ik al een e-mail van Telfort op mijn telfort e-mail adres dat dit er aan zat te komen, en vandaag, 5 oktober, kreeg ik om 11:20 een e-mail van Telfort met de volgende inhoud:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste klant,

We werken steeds aan het verbeteren van onze dienstverlening. Voor Bellen Thuis van Telfort zijn
er nieuwe mogelijkheden voor u beschikbaar. U kunt vanaf nu uw vaste telefoon doorschakelen. Het
beluisteren van uw voicemail doet u voortaan door gratis te bellen naar 1233.

Direct gebruik maken van de mogelijkheden
Hoe u de mogelijkheden precies instelt en gebruikt, leest u op telfort.nl/bellenthuis.

Heeft u nog vragen?
Als u nog vragen heeft dan kunt u onze klantenservice bereiken op 0900-9596 (50 cent per gesprek,
plus uw gebruikelijke gesprekskosten). U kunt ons bellen van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot
21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Telfort klantenservice
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blijkbaar hebben de vooraankondiging enkele maanden gelden en deze recente aankondiging jou niet bereikt.
Bij mij is dit ook zo, en het is gepland. Enkele maanden geleden kreeg ik al een e-mail van Telfort op mijn telfort e-mail adres dat dit er aan zat te komen, en vandaag, 5 oktober, kreeg ik om 11:20 een e-mail van Telfort met de volgende inhoud:

Beste klant,

We werken steeds aan het verbeteren van onze dienstverlening. Voor Bellen Thuis van Telfort zijn
er nieuwe mogelijkheden voor u beschikbaar. U kunt vanaf nu uw vaste telefoon doorschakelen. Het
beluisteren van uw voicemail doet u voortaan door gratis te bellen naar 1233.

Direct gebruik maken van de mogelijkheden
Hoe u de mogelijkheden precies instelt en gebruikt, leest u op telfort.nl/bellenthuis.

Heeft u nog vragen?
Als u nog vragen heeft dan kunt u onze klantenservice bereiken op 0900-9596 (50 cent per gesprek,
plus uw gebruikelijke gesprekskosten). U kunt ons bellen van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot
21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Telfort klantenservice

Blijkbaar hebben de vooraankondiging enkele maanden gelden en deze recente aankondiging jou niet bereikt.

Geen bericht gehad en ik vond de email bijzonder praktisch. Kon overal de berichten afluisteren. Nu moet ik (vooral in het buitenland) weer gaan nadenken en naar huis bellen, gedoe en vooral extra kosten. Erg jammer dat Telfort dit heeft veranderd. Balen.

Reageer