beantwoord

Voicemail werkt niet (meer)

• 22 mei 2018
  • 8 reacties
  • 205 keer bekeken

Ik heb een nieuwe vaste telefoon, nog steeds mijn oude nummer. Ik heb alle instructies opgevolgd om mijn Voicemail in te stellen maar de telefoon blijft overgaan, hij gaat dus niet na 5x over naar mijn voicemail. Ik heb een Experia Box V10. Waar zit het probleem en wat kan ik daar aan doen? Met vriendelijke groet, Robert
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 25 mei 2018, 16:50

Hi Henkiebb,

Ik zie in het systeem dat voor het nummer dat op 678 eindigt, bellers na 10 keer overgaan worden doorgeschakeld naar voicemail. Ik heb dit nu gewijzigd naar 5 keer overgaan. Zou je het modem willen herstarten en het nog een keer willen proberen? Ik hoor graag of dit het op lost!
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hi Henkiebb,

Ik zie in het systeem dat voor het nummer dat op 678 eindigt, bellers na 10 keer overgaan worden doorgeschakeld naar voicemail. Ik heb dit nu gewijzigd naar 5 keer overgaan. Zou je het modem willen herstarten en het nog een keer willen proberen? Ik hoor graag of dit het op lost!
Reputatie 8
Badge +19
Hi Henkiebb,

Hoi Rozemarijn... ;)
Mag ik het vreemd vinden dat de klant dit niet zelf kan instellen maar hiervoor zijn provider moet inschakelen..?
Hi Rozemarijn,

Ik heb je tip opgevolgd en het werkt, na 4 - 5 keer gaat de beller naar de voicemail. Bedankt voor de wijziging. Ik vind wel dat Enterprise gelijk heeft. Waarom kan dit niet via Mijn Telfort en dan bijvoorbeeld via Mijn Instellingen ofzo? Nu is het wel een beetje omslachtig. Groet en nogmaals bedankt.
Reputatie 8
Badge +19
Hi Rozemarijn,

Ik heb je tip opgevolgd en het werkt, na 4 - 5 keer gaat de beller naar de voicemail. Bedankt voor de wijziging. Ik vind wel dat Enterprise gelijk heeft. Waarom kan dit niet via Mijn Telfort en dan bijvoorbeeld via Mijn Instellingen ofzo? Nu is het wel een beetje omslachtig. Groet en nogmaals bedankt.

Yep... of desnoods via de modem, maar daar valt weinig tot niets in te stellen omdat dit allemaal afgeschermd is... 😞
Reputatie 3
Badge +8
@Henkiebb Fijn dat het nu werkt! 🙂 Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan betekenen?

@Enterprise Ik heb je feedback neergelegd bij de ontwikkelaars van Mijn Telfort. Het zou inderdaad het handigst zijn wanneer je dit soort zaken als klant zelf kunt wijzigen 🙂
Reputatie 8
Badge +19

@Enterprise Ik heb je feedback neergelegd bij de ontwikkelaars van Mijn Telfort. Het zou inderdaad het handigst zijn wanneer je dit soort zaken als klant zelf kunt wijzigen :)

Bedankt Rozemarijn, ik ben benieuwd... 😉
Reputatie 3
Badge +8
Daar was ik weer! Ik heb een terugkoppeling gekregen van mijn collega. De voicemailinstellingen kunnen niet kunnen worden gewijzigd in Mijn Telfort, omdat de koppeling tussen het voicemailplatform en Mijn Telfort er niet meer is. Door het ontbreken van de koppeling kan Mijn Telfort een wijzigingsverzoek niet doorsturen naar het voicemailplatform. Jullie feedback is aangekaart bij het voicemailplatform zodat ze op de hoogte zijn van jullie wensen. Ik hoop dat dit meer duidelijkheid schept 🙂
Reputatie 8
Badge +19
Bedankt Rozemarijn, en wie weet komt die optie er nog eens... 😉

Reageer