beantwoord

Voicemail via e-mail

• 21 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 197 keer bekeken

Badge
Vorige week redelijk succesvol overgeschakeld naar de nieuwe verbinding (telfort.nl/nieuweverbinding)
Wat mij momenteel nog onduidelijk is hoe ik het "lezen"(beluisteren) van voicemail via e-mail kan activeren, (dat werkte in de oude situatie naar alle tevredenheid tot het laatste moment..,)
icon

Beste antwoord door Babylonia 21 augustus 2019, 22:51

Volgens mij is een voicemail bericht afluisteren per e-mail geen optie meer.
(Gebruik zelf voicemail in het geheel niet).
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Volgens mij is een voicemail bericht afluisteren per e-mail geen optie meer.
(Gebruik zelf voicemail in het geheel niet).
Inderdaad dat is geen optie meer. Bij mij werkte dat op de 'oude' verbinding ook al heel lang niet meer. De opmerking dat het bij de topic starter tot het eind heeft gewerkt verbaasd me dan ook een beetje.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @JozzvdP, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat je graag nog steeds de voicemail via e-mail wil beluisteren. Dit kan helaas niet meer in de nieuwe situatie zoals al aangegeven. 😞 Dit kan alleen via de telefoon zelf. Hoe precies, dat lees je op deze pagina.
Badge
@Galdor68 mijn provider was oorspronkelijk XMS, die is toen door Telfort overgenomen, met behoud van sommige zaken, mogelijk verklaard dat de reden dat het tot nu toe gewerkt heeft.
Wel heel jammer, want het is heel handig om via de mail op je mobiel te zien wie gebeld heeft en dat af te kunnen luisteren.
@Bart - Telfort tx voor de link, dat voicemail belbericht komt in de richting , maar ik zou graag een melding op mijn mobiel krijgen, zijn daar mogelijkheden voor ?
Reputatie 8
Badge +11
Dat kan ik mij voorstellen. Ook onderweg weet je altijd wie er gebeld heeft. Dit helaas niet meer al had ik je hier graag bij geholpen. Alles wat nu mogelijk is staat op de site beschreven.

Reageer