beantwoord

Voicemail verwijderen van de vaste lijn lukt niet

• 10 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 438 keer bekeken

Ik probeer al 2wk lang mijn voicemail van de vaste lijn af te krijgen. Ik kan nu niet bellen en ben niet bereikbaar.
Ik heb de klantenservice al 4x aan de lijn gehad maar wordt daar met allerlei vage oplossingen het riet in gestuurd want ze weten het gewoon niet en doorverbinden naar iemand die het misschien wel kan weten is not done.
Ik heb de router en telefoon gereset. Nieuwe kabel gekocht ( de oude was goed maar ja ze brengen het als een oplossing en dat moet je wel meewerken). Alle codes via de Telfort site geprobeerd maar nog steeds zit de voicemail erop.
Als ik gebeld wordt krijg je het volgende" degene die u probeert te bereiken heeft voicemail uitgeschakeld, u kunt geen boodschap inspreken. De verbinding wordt nu verbroken.

Ze weten het gewoon niet en ik wordt steeds in de wacht gezet, zeer frustrerend dat je zo wordt afgescheept door Telfort.

Heeft iemand dit eerde meegemaakt en hoe kom ik van mijn voicemail af. Ik wil weer gebeld kunnen worden of kunnen bellen.

William
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 oktober 2018, 13:34

Ik zie dat de nieuwe modem inmiddels is aangesloten en daarbij een notitie dat je de dag van ontvangst ook contact had met de klantenservice. Begrijp ik deze notitie goed dat het nu weer werkt?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Die reset van de router, was dat een echte reset of alleen maar uit- en weer aanzetten? In onderstaande link staat hoe een echte reset moet:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Welk type modem/router heb je?
Dit was een echte reset.

Voor de goede orde ik heb alles gedaan wat normaal voldoende moet zijn om iets op te lossen weet enigzins iets af van dit soort dingen.

Wat ik beschreven heb wil ik niet nog een keer herhalen, ik wil zo snel mogelijk af van de voicemail en dat kan alleen via Telfort. Ik heb geen antwoord apparaat op mijn toestel.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo William, welkom op het Telfort forum! Dit klinkt als een lastig probleem, je wilt natuurlijk wel telefonisch bereikbaar zijn met je vaste nummer. Ik zie dat je gisteren na het plaatsen van dit bericht ook nog contact hebt gehad met de klantenservice en daarbij is zo te zien een nieuwe modem naar je toegestuurd. Laten we dat eerst afwachten, je zou deze binnen 2 werkdagen moeten ontvangen. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat de nieuwe modem inmiddels is aangesloten en daarbij een notitie dat je de dag van ontvangst ook contact had met de klantenservice. Begrijp ik deze notitie goed dat het nu weer werkt?

Reageer