voicemail vaste telefonie

• 18 januari 2017
  • 12 reacties
  • 1027 keer bekeken

ik ben onlangs aangesloten op alles-in-1 glasvezel. hoe kom ik achter mijn vaste telefonie voicemail pincode?

12 reacties

Is dit wat je zoekt?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-vast-bellen-instellen-afluisteren-of-uitzetten.htm
Voicemail afluisteren buiten je huis

Je moet een pincode intoetsen. Wat mijn pincode?
Heb je al in MijnTelfort gekeken?
Ja daar staat niets over pincode telefonie. Alleen tv pincode
Reputatie 8
Badge +17
Probeer de pincode die bij de tv hoort eens
Reputatie 8
Badge +17
Probeer de pincode die bij de tv hoort eens en bij instellingen staat de voicemail wel aan zie voorbeeld
voicemail werkt wel. uiteraard heb ik de TV pincode geprobeerd; bericht: "incorrecte invoer ontvangen"
Reputatie 8
Badge +16
Is het niet zo dat je eerst thuis de Voicemail moet activeren en daarbij meteen een pincode kan aanmaken?
voicemail kan ik alleen in 'mijn telfort' aan of uit zetten
Reputatie 8
Badge +2
Hoi sedoo!

Goede vraag stel je. Ik heb zelf ook moeten zoeken. :)

Het is inderdaad mogelijk om de voicemail vanaf een andere locatie te beluisteren. Belangrijk is, dat je tijdens het eerste gebruik van de voicemail gevraagd wordt om een pincode in te stellen. Deze pincode kunnen we niet zien helaas. Wij kunnen deze wel voor je wijzigen aan deze kant. Als je je volledige adresgegevens en 06-nummer stuurt in een privébericht, dan pak ik het verder op voor je en zal ik een nieuwe pincode voor je aanmaken en deze per privébericht mededelen.
Het is al opgelost. blijkbaar moest je eerst vanuit huis naar je voicemailbox bellen om de pincode in te stellen.
dank
probleem blijft echter dat wanneer ik vanaf andere locatie (maakt niet uit vanaf waar) naar mijn voicemailbox bel, de pincode intoets, ik dan een melding krijg: "de voicemailbox kan niet worden bereikt vanaf dit nummer". ik heb dit afgelopen donderdag bij de techn helpdesk gemeld, maar nog geen oplossing. ze zouden me terugbellen, maar nog niet gehoord.

Reageer