beantwoord

Voicemail Vaste lijn voledig uitzetten.

Badge +1
Hallo ,

Hoe kan ik mijn voicemail op mijn vaste lijn voledig uitzetten.?
heb online gezocht en las dat ik 1233 moest bellen om Voicemail uit te zetten.
De enige optie die ik heb is dat de beller geen bericht kan inspreken.

De optie om de Voicemail helemaal uit te zetten is er niet via 1233 of mijntelfort.
wie kan/wil mij veder helpen ?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Michael 15 juni 2017, 18:11

Hi rvdl, goeie vraag weer! Ik kan je ermee helpen hoor. Via Mijn Telfort en het standaard menu werkt dit inderdaad niet. Met de volgende codes moet dit wél lukken.

Uitzetten bij 'niet opnemen':
Bel #61# en hang op.
Uitzetten bij 'in gesprek':
Bel #67# en hang op.
Uitzetten bij 'direct doorschakelen':
Bel #21# en hang op.

Laat je het weten of het gelukt is? Help je graag verder als je nog vragen hebt. 🙂

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi rvdl, goeie vraag weer! Ik kan je ermee helpen hoor. Via Mijn Telfort en het standaard menu werkt dit inderdaad niet. Met de volgende codes moet dit wél lukken.

Bel #61# en hang op.
Bel #67# en hang op.
Bel #21# en hang op.

Laat je het weten of het gelukt is? Help je graag verder als je nog vragen hebt. 🙂
Badge +1
@Michael

Bedankt voor de tips, ik zal ze een deze dagen uit gaan proberen.
je hoort nog van me 😳
Badge +1
Is het ook mogelijk om een standaard begroeting in te stellen?
Nu moet je een naam en welkomstboodschap inspreken.

Bedoel dan dat men hoort " dit is de voicemail van nummer ......... spreek je bericht in "
Badge +1
Michael - Telfort schreef:

Bel #61# en hang op.
Bel #67# en hang op.
Bel #21# en hang op.

Laat je het weten of het gelukt is? Help je graag verder als je nog vragen hebt. :)

en als je deze optie's wer aan wil hebben, wat voor code's moet je dan gebruiken ?
Reputatie 8
Badge +2
Hi rvdl, je kunt de meldingen weer activeren door hetzelfde nog eens te doen! 🙂 Een persoonlijke melding kun je inspreken door vanaf je vaste toestel te bellen naar '1233' en dan optie 2 te kiezen. Er wordt dan gevraagd om zelf een boodschap in te spreken. Laat je het weten als je nog vragen hebt? Help je graag verder.
Badge +1
@Michael

Bedankt voor de reactie,
Heb je ook een antwoord op deze vraag :D:D

Is het ook mogelijk om een standaard begroeting in te stellen?
Nu moet je een naam en welkomstboodschap inspreken.

Bedoel dan dat men hoort " dit is de voicemail van nummer ......... spreek je bericht in "
Reputatie 8
Badge +2
Hoi rvdl, neen. Het is alleen mogelijk om een naam en een boodschap op te geven. Andere smaakjes zijn er niet, sorry 🆒
Badge +1
Hahaha. Ok.
Wieweet een goede toevoeging aan de voicemail dat een standaard begroeting mogelijk is.

Toch weer bedankt voor de hulp.

Gr, rvdl.
Reputatie 8
Badge +2
Hi rvdl, inderdaad een goede toevoeging. Ik zal er een melding van maken! 🙂 Graag gedaan hoor!

Reageer