Voicemail vast bellen uitzetten

  • 10 mei 2014
  • 2 reacties
  • 478 keer bekeken

Al enkele jaren geleden heb ik de voicemail bij vastbellen uitgezet bij de instellingen (en dat heb ik daarna nog een aantal keren herhaald, zonder gewenst resultaat). Toch krijg ik nog regelmatig bericht dat er een nieuw bericht in de voicemailbox zit.
Hoe kan dat?
Nico Makker

2 reacties

Al enkele jaren geleden heb ik de voicemail bij vastbellen uitgezet bij de instellingen (en dat heb ik daarna nog een aantal keren herhaald, zonder gewenst resultaat). Toch krijg ik nog regelmatig bericht dat er een nieuw bericht in de voicemailbox zit.
Hoe kan dat?
Nico Makker

Ook Ik ben heel benieuwd hoe dat je deze functie kan uitzetten.
Krijg nog steeds voice mail berichten binnen maar echt de functie uitzetten.
Dirk van Kleef
Reputatie 8
Badge +17
Normaal gesproken kun je de voice mail bij vast bellen uitzetten als je inlogt op mijn telfort, als dat niet lukt dan gaat er kennelijk iets niet goed en daarvoor kun je de klantenservice bellen of wachten totdat webcare Telfort dit topic oppikt na het weekend.

Reageer