vraag

Voicemail uitzetten

• 4 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 1631 keer bekeken

Wij willen graag voicemail uitzetten voor de vaste telefoon. In 'Mijn Telfort' onder Voicemailinstellingen hebben we alleen "Aantal seconden overgaan van telefoon voordat er naar voicemail wordt overgeschakeld" en "Voicemail berichten ontvangen in je e-mailbox". Bellen naar 1233 levert ook geen uitzetten-optie op. Op https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-vast-bellen-instellen-afluisteren-of-uitzetten.htm staat dat je het in Mijn Telfort uit kunt zetten, maar dat kan in ons geval dus niet?

Hoe kunnen wij voicemail uitzetten?

6 reacties

Ik zie dat wij dat ook niet kunnen. Dus is mijn eerste vraag hebben jullie internet via glasvezel en zo ja de witte of de zwarte afstands bediening.
Bij ons met de zwarte afstands bediening kunnen wij voicemail ook niet in het geheel uitschakelen.
Mischien kan het helemaal niet en zou de tekst op de website hier en daar aangepast moeten worden.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Anne en Galdor68, ik duik hier dieper in en kom er dan op terug bij jullie. Het kan inderdaad zijn dat de tekst op de website niet klopt, maar ook dat er ergens een bug zit waardoor je 'm niet uit kunt zetten. Normaliter moet het kunnen door naar 1233 te bellen inderdaad en ik heb het nog niet eerder gezien dat dat niet meer lukt. Jullie horen van me in dit topic.
@Galdor68, wil jij eens bellen naar 1233 en testen of ook jij het niet hoort, de optie om voicemail uit te zetten? Heel erg bedankt!
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Anne en Galdor68, er is een storing geweest, waardoor het verwijderen ook niet mogelijk was. Dat moet nu wel weer werken. Wil je me laten weten of het nu lukt met het uitzetten?
@Cindy - Telfort Het heeft even geduurd dat ik dit las. Na het bellen van 1233 kreeg ik 2 mogelijkheden 1 afwezigheidsboodschap opnemen en 2 pincode beheer.
Via mijntelfort thuis-instellingen-telefonie instellingen zijn de enige voicemail opties het aantal seconden veranderen en voicemail in emailbox ontvangen aan en uit zetten.
Kijk, tegen dit probleem loop ik nu ook aan. Kennelijk is er nog niets veranderd.
Hetzelfde als Anne.K en Galdor68.

gr. Hans04
Niet bellen naar 1233, maar voor uitschakelen voicemail bij niet opnemen na vijf keer overgaan van de beltoon bel je op de telefoon #61# en leg neer. Voor uitschakelen van voicemail bij 'in gesprek' bel je op de telefoon #67# en leg neer.

Reageer