voicemail uitzetten

• 24 mei 2012
  • 4 reacties
  • 3630 keer bekeken

Badge
  • Gangmaker
  • 198 reacties
wie weet hoe je de voicemail kan uitzetten bij vast bellen bij telfort?

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@rcs,

Dit kunt u doen door in te loggen op Mijn Telfort bij 'Instellingen vast bellen'

Henk
ook ik probber al vele malen om mijn voicemail uit te zetten , maar het lukt nog steeds niet,
je zet het inwerking en dan kun je wachten tot je een ons weegt. ook om mijn telefoon ver melding te wijzigen lukt ook niet .
@rcs,

Dit kunt u doen door in te loggen op Mijn Telfort bij 'Instellingen vast bellen'

Henk

Was dat maar zo, dat werkt al jaren niet (heb dat 2 jaar geleden ook al aangegeven, en nooit een oplossing voor gekregen. Het enige dat overblijft is toch maar een andere provider te nemen.
Reputatie 8
Badge +16
Ondanks dat je reageert op een topic van 10 maanden oud toch even de stappen: Log in op je "Mijn Telfort" - Rechts in het menu Instellingen - Midden deel van het scherm instellingen vast bellen wijzigen - ik wil mijn instellingen wijzigen - balletje bij voicemail uit selecteren - Onderaan de bladzijde aanpassingen bevestigen.

Zorg wel dat de velden Voorletters en Achternaam gevuld zijn, dit zijn verplichtte velden, dit heeft te maken met naam/nummer herkenning voor de 112 alarmcentrale

Reageer