Voicemail uitschakelen

  • 14 juli 2019
  • 4 reacties
  • 248 keer bekeken

Reputatie 8
Ondanks eerdere online gebruikershandleidingen hoe voicemail bij vaste lijn uit te schakelen.

Onder andere de volgende:
https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/voicemail-uitschakelen-71189
en deze:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/alles-over-voicemail-bij-vast-bellen.htm#ik_heb_een_xperia_box_of_zyxel_modem

Als ik exact die aanwijzingen opvolg. Bij mij heeft dat geen effect.
Ofwel de volgende nummers die ik intik:
  • #21#
  • #61#
  • #67#
Voicemail wordt bij mij niet uitgeschakeld.

EDIT:
Gisteren lukte het me niet het voor elkaar te krijgen.
Nu net nog eens opnieuw geprobeerd, werkt het nu kennelijk wel.
Ofwel probleem alsnog opgelost.

(Reactie mag wat mij betreft door webcare worden verwijderd).

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Babylonia , wegens aanschaf van een DECT toestel met ingebouwde beantwoorder heb ik de Telfort voicemail goed uit kunnen schakelen.
Reputatie 8
Zoals vanaf de EDIT te lezen, heb ik het ook kunnen uitschakelen.
Reputatie 8
Badge +7
Zoals vanaf de EDIT te lezen, heb ik het ook kunnen uitschakelen.
Dat klopt, was meer een aanvullend bericht van mij dat het bij mij (ook) werkt.
Reputatie 8
Badge +11
Inmiddels gelukt lees ik. Helemaal top!

Reageer