beantwoord

voicemail op vaste telefoon lukt me niet, ik krijg na 1233 steeds ingesprek, klopt dat?

• 18 juli 2016
  • 3 reacties
  • 420 keer bekeken

ik kan geen voicemailbericht inspreken, men krijgt te horen dat mijn nummer niet in gebruik is...
icon

Beste antwoord door Stephen 19 juli 2016, 19:46

Hallo Klavertje, welkom op het forum. Het klopt dat je je voicemail nog niet kan inspreken en dat je de berichten niet via de vast telefoon kan beluisteren. Deze opties komen beschikbaar in het 4e kwartaal van dit jaar. Ik verzoek je vriendelijk om nog even geduld te hebben. Excuses voor het ongemak.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Klavertje, welkom op het forum. Het klopt dat je je voicemail nog niet kan inspreken en dat je de berichten niet via de vast telefoon kan beluisteren. Deze opties komen beschikbaar in het 4e kwartaal van dit jaar. Ik verzoek je vriendelijk om nog even geduld te hebben. Excuses voor het ongemak.
ik kan geen voicemailbericht inspreken, men krijgt te horen dat mijn nummer niet in gebruik is....
Jammer dat ik dit niet wist, voorheen kon het wel gewoon. Sinds kort eraf?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo klavertje, voor zover ik weet zijn dit wijzigingen die gepland staan om later dit jaar te worden doorgevoerd. Zelf heb ik nog niet eerder vernomen dat dit voorheen wel kon. Zodra de wijzigingen zijn doorgevoerd zal je een bericht ontvangen.

Reageer