beantwoord

Voicemail na nummerbehoud

• 30 april 2014
  • 5 reacties
  • 707 keer bekeken

Hallo,

Ik heb alles-in-1 overgenomen van mijn dochter en heb daarbij nummerbehoud aangevraagd. Wij kwamen daarbij van KPN.
Alles werkt, echter Voicemail vertoont problemen.

We krijgen netjes een melding van Voicemail dat er een nieuw bericht klaar staat. Echter via de telefoon kunnen wij deze niet beluisteren. (E-mail hebben we nu wel ingesteld en werkt)
Nadat we ons telefoonnummer in het menu hebben ingevoerd, krijgen wij de melding: 'Dit telefoonnummer is niet bekend  bij Telfort'.

Ik vermoed dat dit te maken heeft met Nummerbehoud.
Wat moet ik doen om via mijn telefoon Voicemail te kunnen beluisteren?

Gr Carlo
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 15 mei 2014, 20:14

Die mogelijkheid biedt Telfort niet. Als jouw telefoon een eigen voicemail mogelijkheid heeft, kan je via Mijn Telfort de Telfort voicemail uitzetten en dan de voicemail af luisteren via de telefoon (deze komen dan niet meer op je email).
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Carlo_1962,

Welkom op ons forum!

De e-mail die je binnenkrijgt met de melding, bevat een wav-bestand waar het ingesproken bericht instaat. Heb je al eens geprobeerd deze te openen op je computer/telefoon?

Henk
Reputatie 8
Badge +16
Soms krijg je ook "lege" wav-bestanden als de beller het gesprek beëindigt zonder iets in te spreken.
He Henk,

Ja op de laptop (via e-mail) opent het bestand dus wel, maar ik zou zo graag via de vaste telefoon het bericht kunnen afluisteren. Wat kan ik hieraan doen?
Badge +2
Die mogelijkheid biedt Telfort niet. Als jouw telefoon een eigen voicemail mogelijkheid heeft, kan je via Mijn Telfort de Telfort voicemail uitzetten en dan de voicemail af luisteren via de telefoon (deze komen dan niet meer op je email).
Bedankt voor het antwoord!

Reageer