beantwoord

Voicemail instellingen vaste telefonie zijn niet te wijzigen

• 21 december 2013
  • 2 reacties
  • 1869 keer bekeken

Ik probeer mijn instellingen (vaste telefonie via glasvezel) te wijzigen: ik wil dat een oproep pas na 7 keer overgaan naar de voicemail doorschakelt i.p.v. na 5 keer overgaan. Maar na het doorgeven van de wijzigingen komt de pagina terug met de melding bovenaan:
Fout bij verwerken gegevens

Ook andere instellingen wijzigen lukt niet en dezelfde foutmelding verschijnt.
Is dit een tijdelijke storing?
icon

Beste antwoord door ko_van_den_berg 21 december 2013, 10:17

Ik denk het antwoord al te weten: de wijziging wordt pas na een kwartier verwerkt.
Als je binnen dat kwartier een nieuwe wijziging maakt, komt de genoemde foutmelding. (Die had wel wat meer informatie mogen geven....)
Kom je na dat kwartier op deze pagina, dan blijkt de gewijzigde instelling wél te zijn uitgevoerd.
Bekijk reactie

2 reacties

Ik denk het antwoord al te weten: de wijziging wordt pas na een kwartier verwerkt.
Als je binnen dat kwartier een nieuwe wijziging maakt, komt de genoemde foutmelding. (Die had wel wat meer informatie mogen geven....)
Kom je na dat kwartier op deze pagina, dan blijkt de gewijzigde instelling wél te zijn uitgevoerd.
Reputatie 4
Badge +3
@ko_van_den_berg,

Welkom op ons forum!

Ik heb deze melding intern doorgegeven. Bedankt voor je terugkoppeling. Mocht er meer informatie over komen laat ik je dit weten!

Henk

Reageer