voicemail doorsturen als wav bestand naar emailadres

• 4 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 574 keer bekeken

Ik krijg sinds kort de ingesproken voicemail berichten niet meer doorgestuurd naar mijn emailadres. Weet iemand of dit helemaal niet meer kan of is er iets met mijn account aan de hand?

2 reacties

Reputatie 1
Bij mij is dit ook zo, en het is gepland. Enkele maanden geleden kreeg ik al een e-mail van Telfort op mijn telfort e-mail adres dat dit er aan zat te komen, en vandaag, 5 oktober, kreeg ik om 11:20 een e-mail van Telfort met de volgende inhoud:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste klant,

We werken steeds aan het verbeteren van onze dienstverlening. Voor Bellen Thuis van Telfort zijn
er nieuwe mogelijkheden voor u beschikbaar. U kunt vanaf nu uw vaste telefoon doorschakelen. Het
beluisteren van uw voicemail doet u voortaan door gratis te bellen naar 1233.

Direct gebruik maken van de mogelijkheden
Hoe u de mogelijkheden precies instelt en gebruikt, leest u op telfort.nl/bellenthuis.

Heeft u nog vragen?
Als u nog vragen heeft dan kunt u onze klantenservice bereiken op 0900-9596 (50 cent per gesprek,
plus uw gebruikelijke gesprekskosten). U kunt ons bellen van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot
21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Telfort klantenservice
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blijkbaar hebben de vooraankondiging enkele maanden gelden en deze recente aankondiging jou niet bereikt.
Reputatie 1
Hier is al eerder een topic over geweest: https://forum.telfort.nl/tips-verbeterideeen-273/voicemail-vast-bellen-verbetering-56996
Bij Telfort doen ze graag dingen die om de klant terwille te zijn maar wie hierom gevraagd heeft is niet duidelijk, en waarom de oude optie dan moest verdwijnen wordt ook niet uitgelegd.
Waarschijnlijk moet alles zoveel mogelijk op KPN lijken, dan kunnen ze voor de goedkoopte met dezelfde software aan de slag.

Reageer