beantwoord

Voicemail beluisteren lukt niet goed

• 19 januari 2016
  • 12 reacties
  • 376 keer bekeken

Ik kan mijn voicemail berichten niet beluisteren in Windows 10. Als ik op de link van het bericht klik opent de link met Groove Music en volgt de mededeling dat er geen muziek gevonden kan worden. Ik kan verder geen ander bestand vinden om het bericht te openen. Weet iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Michael 20 januari 2016, 18:15

Hoi sp1001034976! Wat Matthijs zegt inderdaad 🙂 Probeer eens VLC, die speelt alles af. :)

@Matthijs,

Dank voor de suggestie!
Bekijk reactie

12 reacties

Badge +2
Andere muziek speler downloaden...
Dank je, Matthijs1986, voor je suggestie. Inmiddels heb ik een andere speler gedownload. Ben benieuwd hoe het werkt.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi sp1001034976! Wat Matthijs zegt inderdaad 🙂 Probeer eens VLC, die speelt alles af. :)

@Matthijs,

Dank voor de suggestie!
Zal ik eens proberen. Dank je wel voor de tip!
Ik heb dus de VLC player geïnstaleerd maar als ik aangeef het wav-bestand te willen afspelen met de VLC speler verschijnt er alleen een zwart scherm met in het midden een oranje/witte pylon en kan ik niet zien hoe ik het voicemail bericht kan beluisteren. Hoe kom ik verder?
Badge +18

Het play knopje zit links onderin
Heb je dat geprobeerd?
Ja, dat heb ik geprobeerd. Maar als ik erop druk verschijnt heel even: 0.00 en springt hij op hetzelfde moment in de pauze stand. Ook verschijn heel even de melding dat de afspeellijst leeg is.
Reputatie 8
Badge +19
Ja, dat heb ik geprobeerd. Maar als ik erop druk verschijnt heel even: 0.00 en springt hij op hetzelfde moment in de pauze stand. Ook verschijn heel even de melding dat de afspeellijst leeg is.

Instructie (engels).

videoplayerdl.com/play-wav-files

Beetje omslachtig voor het snel willen afluisteren van een voicemail, denk ik.
Je kan wellicht beter een kleine WAV-player installeren.

https://www.google.nl/search?client=lightning&q=free+wav+player&gws_rd=cr&ei=CqOjVt_lGMLjO_HqsYgF
Badge +18
En anders in vlc rechts boven naar bestand, open bestand.
En dan het opgeslagen wav file selecteren.
Hallo Enterprise,

Dank voor je bericht. De instructies uitgevoerd van je eerste link, maar ook dat werkt niet. En dan te bedenken dat toen ik Windows 7 had er nooit problemen waren met het afspelen van voicemail berichten. Zou het met een lichtere WAV-speler wel lukken?

Hallo Nelly Jacoba,
Bedankt ook voor jouw reactie. Dit heb ik ook al geprobeerd maar met hetzelfde negatieve resultaat.
Reputatie 8
Badge +19
Als eerste wil ik even kwijt dat het een gotspe is dat deze geluidsbestanden nog steeds in het oeroude Windows WAV.format worden aangeleverd.
MP3 lijkt me veel meer voor de hand liggend...

Maar goed, zoek in de link die ik gaf een klein en licht playertje zoals in onderstaande link en probeer deze eens.

www.freewarefiles.com/Wv-Player_program_46870.html
Beste Enterprise,

Allereerst super dat je me probeert te helpen. Ik heb de WV-player geïnstalleerd maar krijg hem vervolgens niet aan de gang. Ik krijg wel het menu maar als ik op de items klik gebeurt er niets en kan ik ook de link naar het voicemailbericht er niet heen exporteren. Misschien is er iets mis met m'n instellingen, maar ik weet even niet wat. Ik ben niet zo'n hele goede computeraar, maar dat merk je natuurlijk vanzelf wel.

Reageer