beantwoord

Voicemail automatisch aan en nummerweergave uit

Reputatie 1
Als ik in Mijn Telfort ben geweest staat daarna de voicemail aan en nummerweergeve uit.
Gebeurt geheel automatisch daar ik niet bij instellingen geweest ben, dus NIETS gewijzigd heb.
icon

Beste antwoord door Leon 6 januari 2017, 13:05

Goedemiddag,

We hebben Mijn Telfort onlangs in een nieuw jasje gestoken en vanaf dat moment spelen er een aantal zaken. Daar hebben we dan ook speciaal een topic aan gewijd. Jullie signaal hier is daarom dan ook inmiddels aan het topic toegevoegd. Klik hier om rechtstreeks naar het betreffende topic te gaan.

Zoals je ziet staan jullie daar bij als "melders". Ik wil jullie dan nog wel verzoeken om de vragen in dat topic te beantwoorden en dan behandelen we het vanuit daar verder. :)

Alvast bedankt!

Hier gaat nu een slotje op.

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi Holy,

Dat is best bijzonder! Hoe wil je graag dat de instellingen staan? Voicemail uit en nummerweergave aan?
Reputatie 1
Hi Holy,

Dat is best bijzonder! Hoe wil je graag dat de instellingen staan? Voicemail uit en nummerweergave aan?

Hallo Leon,
Ik zet de instellingen op voicemail uit en nummerweergave op aan. Is op dit moment goed, maar
ben ik ingelogd bij Mijn Telfort om tv pakket te wijzigen o.i.d. is daarna voicemail aan en nummerweergave uit. Terwijl ik daar helemaal niet geweest ben. Is nu al diverse keren gebeurd. Moet toch niet mogelijk zijn?
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Holy,

Dus als ik het goed begrijp dan verandert het automatisch zodra je een andere wijziging hebt gedaan. Dit heb ik nog niet meer gehoord. Sinds wanneer merk je dit op?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Toen ik vandaag iemand belde, die ik regelmatig bel, zei hij dat zijn mobiel aangaf dat de beller onbekend (geen nummer en dus ook geen herkenning via het adresboek) was, terwijl voorheen mijn nummer wel gewoon doorgegeven werd.

Ik heb de instellingen niet zelf veranderd. En als ik dat wel doe zoals Holly, Nummerweergave aan en voicemail uit, en uiteraard op "wijzigen" druk, dan blijven de settings blijkbaar niet goed bewaard. Want als ik de settings controleer, dan zijn de opties aan en uit weer verwisseld. Dat heb ik gecontroleerd in een andere browser, dus het is geen probleem met met de browsercache o.i.d. En ook geen adblocker.

Een tweede probleem op die pagina is dat als ik bij "Blokkeren van nummers en gesprekken" 0906 en 0909 nummers wil blokkeren, dat dit niet lukt. Ik kan maar een van de twee aan/uit zetten. Als ik 0906 blokkeren op aan zet, dan zie ik bij 0909 niet of het nu aan of uit zit. Normaal zou toch AAN of UIT blauw gekleurd moeten zijn, maar zie screenshot: het is net of ik geen keuze heb gemaakt. Zie screenshot:

Ik zag in een ander topic dat iemand anders drie weken een vergelijkbaar probleem had:
https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/sinds-kort-belt-mijn-huistelefoon-ineens-onbekend-aanpassen-lukt-niet-63289
Ja, hier ook het zelfde probleem.
Reputatie 5
Badge +1
Hallo allemaal,

Daar lijkt zo te zien inderdaad iets niet goed te gaan! Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin jullie naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Met de gegevens kan ik het beter (laten) onderzoeken. Alvast bedankt! 🙂
Reputatie 1
Hallo Leon,

Ik heb precies hetzelfde probleem als wing, zonder dat ik zelf iets gedaan had stond mijn nummerweergave uit en voicemail aan.
Ga ik dit in Mijn Telfort wijzigen naar nummerweergave aan en voicemail uit en druk ik op de knop Wijzigen dan komt er te staan wijziging gelukt.
Ga ik dan naar een ander scherm en daarna weer terug naar de instellingen van de voicemail en oproep, dan staat er weer nummerweergave uit en voicemail aan. Ik zal ook een prive bericht versturen.
Reputatie 5
Badge +1
Goedemiddag,

We hebben Mijn Telfort onlangs in een nieuw jasje gestoken en vanaf dat moment spelen er een aantal zaken. Daar hebben we dan ook speciaal een topic aan gewijd. Jullie signaal hier is daarom dan ook inmiddels aan het topic toegevoegd. Klik hier om rechtstreeks naar het betreffende topic te gaan.

Zoals je ziet staan jullie daar bij als "melders". Ik wil jullie dan nog wel verzoeken om de vragen in dat topic te beantwoorden en dan behandelen we het vanuit daar verder. :)

Alvast bedankt!

Hier gaat nu een slotje op.
Badge +13
@holy53, @wing, @JohnJ, @Richard70, @jimny: ik haal het slotje er weer even af. Ik heb in het topic waarnaar Leon verwijst nog geen antwoord gekregen op de onderstaande vraag:

Kunnen jullie nogmaals proberen de instellingen van voicemail en nummerherkenning te wijzigen en het exacte tijdstip vermelden dat jullie deze wijziging bevestigen en het exacte tijdstip dat de instellingen weer terugschieten? De technici willen de logs nakijken van zo'n event en hebben de exacte datum en tijd nodig.
Reputatie 8
Badge +19
...en het exacte tijdstip dat de instellingen weer terugschieten?
Hoe wil je dat in hemelsnaam controleren..? ;)
Het gebeurt spontaan op enig moment en op het Telfort platform, daar zit soms dagen tussen.
Je kan toch moeilijk de hele dag gaan zitten F5'en op Mijn Telfort..!?
Badge +13
Indien mogelijk! Het moment van de initiële aanpassing is in elk geval wel vast te leggen.

Reageer