beantwoord

Vier dagen problemen met vast bellen na omzetten glasvezel

• 5 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 128 keer bekeken

Hallo. 2 augustus om 16:00 heeft de Guidion monteur ons overgezet naar nieuwe glasvezel aansluiting / interactieve tv. Alles werkte gelijk en nog goed ook, behalve vast bellen. Zijn mededeling: uiterlijk na 24 uur doet dat het ook weer.

Inmiddels zijn we bijna vier dagen verder en ik kan nog steeds niet vast bellen of gebeld worden. Heb alle stappen doorlopen van de Telford storings analyse, inclusief modem reset, telefoon kabels vervangen en met andere toestellen proberen.

Voor de overgang had ik ook regelmatig problemen met vast bellen. Blijft dat dus ook nu nog, terwijl ik had begrepen dat ik daar in elk geval van verlost zou zijn met het nieuwe systeem.

Graag hoor ik hoe het probleem opgelost kan worden.

Groet. LGMG
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 augustus 2019, 11:42

Hoi @LGMG, ik lees dat je over bent naar de nieuwe verbinding. Heet meeste werkt, alleen de telefoon werkt nog niet. Deze zou na een reset in de lucht moeten komen.

Zou je het glasvezelkastje stroomloos willen maken en vervolgens het modem nog een keer een reset willen geven? Wordt de telefoonverbinding daarna actief? Ik hoor het graag. Dit zou namelijk wel de oplossing moeten zijn.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @LGMG, ik lees dat je over bent naar de nieuwe verbinding. Heet meeste werkt, alleen de telefoon werkt nog niet. Deze zou na een reset in de lucht moeten komen.

Zou je het glasvezelkastje stroomloos willen maken en vervolgens het modem nog een keer een reset willen geven? Wordt de telefoonverbinding daarna actief? Ik hoor het graag. Dit zou namelijk wel de oplossing moeten zijn.

Reageer