Verzoek aan webcare Modem met 2 aansluitingen voor VoIP

• 5 maart 2012
  • 15 reacties
  • 3637 keer bekeken

Badge
Hallo webcare,

Een aantal maanden geleden heb ik een nieuwe modem van jullie gekregen. De medewerker van de klantenservice vroeg mij toen of ik 2 VoIP aansluitingen gebruikte, dit in verband met het type modem dat ik geleverd zou krijgen. Ik heb toen vermeld dat dit wel het geval is.

Helaas heb ik toen toch het modem gekregen met 1 VoIP aansluiting. Namelijk de ZyXEL P-2601HN series.

Ik heb mijn 2e telefoonnummer nu echt nodig in verband met mijn werk.

Ik zou graag het modem met 2 VoIP aansluiteningen zo spoedig mogelijk thuisgestuurd krijgen.

Met vriendelijke groet,

Chris

15 reacties

Badge
Heb het gezien. Dank u !
Badge +7
@Bezoek,

Ik heb u de track/trace van het modem in een privé bericht verstuurd. Ik zie dat deze gepland staat om morgen bij u binnen te komen.

Henk
Badge
Modem nog niet ontvangen. Pakketpost van TNT vandaag ook alweer zien langslopen 😞.
Badge +7
@Bezoek,

Modem gaat vandaag de deur uit, waarschijnlijk is het modem morgen bij u binnen. Dit omdat er nog een wijziging op uw verbinding actief stond. Excuus voor de vertraging.

@ivoss,

Excact, de ZyXEL P-2812HNU-F1 is het modem wat wij nu uitgeven. :)

Henk
Badge
De (wijziging van het pakket) iTV decoder is inmiddels al een paar dagen bij mij bezorgt.
Neem aan dat het nieuwe modem nu wel verzonden is?
@webcare

Ik heb ADSL Standaard besteld (VDSL niet), ik gebruik ook 2 VOIP accounts, ik krijg dan ook de Zyxel 2812?

edit: ik heb het al gelezen op de site, jullie leveren alleen de 2812
Badge
Dat is echt balen! Ach dan maar met adsl, daar kan het ook wel mee door.

Woon in de randstad (Oud-Beijerland) en dan is die extra snelheid al te veel gevraagd, beetje jammer !

Bedankt voor je antwoord.

Met vriendelijke groet,

Chris
Reputatie 8
Badge +16
Je hebt pas VDSL als er een snelheid boven de 20Mbps wordt aangegeven.
Badge
Op mijn adres is alleen internet standaard beschikbaar (11 mb/sec). Weten jullie of ik dit dan ook om kan zetten naar VDSL?

Met vriendelijke groet,

Chris
Reputatie 8
Badge +16
Zal ik dan de ZyXEL P-2812HNU-F1 VDSL modem ontvangen welke ook VDSL ondersteund?
Kan mijn internet snelheid omhoog gaan met VDSL of blijft dat hetzelfde?

Als je nu een 2601-modem hebt, heb je ADSL.
En dan zal het 2812-modem ook via ADSL werken.

Je snelheid blijft dan dus ongeveer gelijk.
Badge
Ik wacht geduldig af 🙂. Gaat iTV overigens wel werken op mijn huidige modem?

Zal ik dan de ZyXEL P-2812HNU-F1 VDSL modem ontvangen welke ook VDSL ondersteund?

Met vriendelijke groet,

Chris

Ik heb een P-2812HNU-F1 VDSL modem en sinds IPTV is mijn lijn omgezet naar VDSL. Ik heb nu een hogere snelheid maar deze is natuurlijk afhankelijk van locatie en gekozen (internet) abonnement.
Badge
Ik wacht geduldig af 🙂. Gaat iTV overigens wel werken op mijn huidige modem?

Met vriendelijke groet,

Chris
Badge +7
Wegens de wijziging die op dit moment open staat op uw aansluiting kan het iets langer duren voordat het modem binnenkomt. Ik houd het in de gaten en stuur u de track/trace in een privé bericht.

Henk
Badge
Dank u zeer voor de snelle afhandeling !
Badge +7
Ik zie de opmerking in het systeem staan, vervelend dat niet direct het juiste modem is verstuurd. Het modem is in ieder geval nu onderweg. :)

Henk

Reageer