beantwoord

Vermelding in telfoongids

• 24 juni 2020
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo Telfort,

Een tijd geleden heb ik mijn vaste telefoon opgezegd. Nu blijkt dat mijn oude nummer en naam + adres vermeld staat bij de telefoongids. Dit terwijl ik (I) aangeven had dat het een privénummer was → NIET opnemen in de telefoongids en (II) dat het nummer niet meer actief is. Gaarne de vermelding bij de telefoongids per ommegaande verwijderen.

Verder nog een algemene vraag: wanneer ga ik met mijn thuis-abonnement nu echt over naar KPN? 

Groeten,

Jan-Willem

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 juni 2020, 17:30

Hoi @Jan-Willem1981, welkom hier. 

Bij een opzegging van het vaste nummer wordt het nummer uit de gids gehaald. Dit kan tot 3 maanden duren. Vraag mij niet waarom, daar durf ik geen antwoord op te geven. 

Wat betreft de overgang naar KPN, dit zal later dit jaar gaan gebeuren. Over de exacte datum krijg je nog bericht. 

Bekijk reactie

3 reacties

Hier kun je dat zelf regelen:

https://mijnnummervermelding.nl/

Dat werkt alleen als de telefoonlijn actief is. Ik heb geen vaste telefoon via Telfort meer. Alleen nog een mobiel nummer. Zodoende kan ik jouw suggestie niet gebruiken. Dat is ook de crux. Zonder vaste lijn kan je niet zelf de vermelding weghalen. Dat dient Telfort zsm te doen.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Jan-Willem1981, welkom hier. 

Bij een opzegging van het vaste nummer wordt het nummer uit de gids gehaald. Dit kan tot 3 maanden duren. Vraag mij niet waarom, daar durf ik geen antwoord op te geven. 

Wat betreft de overgang naar KPN, dit zal later dit jaar gaan gebeuren. Over de exacte datum krijg je nog bericht. 

Reageer