beantwoord

Verkeerd telefoonnummer in gids

• 14 februari 2017
  • 2 reacties
  • 364 keer bekeken

Hallo Leon.

Helaas, nog steeds het verkeerde telefoonnummer. https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/verkeerd-telefoonnummer-de-telefoongids-64257
Het is nu 3 weken geleden en kijk elke dag.

Zodra het wel goed is laat ik het weten.

Bedankt,
John
icon

Beste antwoord door Leon 16 februari 2017, 09:18

Hoi John,

Ik kan je vertellen dat er heel wat verkeer intern overheen is gegaan. Het komt er uiteindelijk op neer dat wij van Telfort het nummer niet kunnen laten verwijderen omdat het nummer niet origineel bij ons vandaan komt. We hebben dit toch via verschillende wegen geprobeerd, maar we hebben echt een zogenoemde NID-sleutel nodig om het nummer te laten verwijderen.

Het advies is nu om zelf contact op te nemen met NID (Nummer Informatie Dienst).

Laat je het me weten als je contact hebt gehad? Ik ben zelf ook erg benieuwd wat zij zullen zeggen. 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi John,

Bedankt voor de terugkoppeling; zo houden we druk op de ketel. :)

Ik heb het doorgegeven aan Leon. We horen graag van je!
Reputatie 5
Badge +1
Hoi John,

Ik kan je vertellen dat er heel wat verkeer intern overheen is gegaan. Het komt er uiteindelijk op neer dat wij van Telfort het nummer niet kunnen laten verwijderen omdat het nummer niet origineel bij ons vandaan komt. We hebben dit toch via verschillende wegen geprobeerd, maar we hebben echt een zogenoemde NID-sleutel nodig om het nummer te laten verwijderen.

Het advies is nu om zelf contact op te nemen met NID (Nummer Informatie Dienst).

Laat je het me weten als je contact hebt gehad? Ik ben zelf ook erg benieuwd wat zij zullen zeggen. 🙂

Reageer