beantwoord

Verkeerd telefoonnummer in de telefoongids

• 11 januari 2017
  • 7 reacties
  • 361 keer bekeken

Hallo Telfort.
In "detelefoongids" staat een verkeerd telefoonnummer van mij vermeld.
Ik heb begrepen dat de provider dit kan herstellen.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Leon 13 januari 2017, 17:56

Hoi John, welkom op ons forum!

Dat is apart. Het nummer dat bij ons bekend is wordt automatisch dan doorgegeven. Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin het telefoonnummer dat gecommuniceerd moet worden. Ik wil ook graag weten welk telefoonnummer er nu bekend is bij de telefoongids.

Alvast bedankt voor je berichtje!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Badge +1
Hoi John, welkom op ons forum!

Dat is apart. Het nummer dat bij ons bekend is wordt automatisch dan doorgegeven. Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin het telefoonnummer dat gecommuniceerd moet worden. Ik wil ook graag weten welk telefoonnummer er nu bekend is bij de telefoongids.

Alvast bedankt voor je berichtje!
Badge +1
Hi John,

Bedankt voor je berichtje! Ik ga er gelijk achteraan voor je. Het kan een paar werkdagen duren voordat ik een reactie heb, maar je hoort in ieder geval z.s.m. van me!
Bedankt Leon.

Groeten,
John.
Badge +1
Hallo John,

Ik zie dat je mijn collega afgelopen zaterdag hebt gesproken en dat het is doorgezet naar de telefoongids. 🙂
Hallo Leon.

Inderdaad, hij heeft gebeld.
Ik laat hier nog even weten of het gelukt is.

Bedankt.
Badge +1
Hi John,

Das mooi! 🙂

Ik lees ook dat de doorlooptijd voor het online wijzigen van de vermelding 2-3 weken duurt. Ik hoor het t.z.t. wel van je dan.
Badge +1
Hi John, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!