beantwoord

Verbruik vast bellen


Reputatie 1
Goedemiddag,
Het verbruik vast bellen kan ik niet meer zien in "Mijn Telfort".
Dit kon ik eerder zien met de nummers die gebeld waren.
Heb glaszel alles in een.
icon

Beste antwoord door sniekma 1 december 2017, 17:50

Goedemiddag Stephen,
Hoe lang het was weet ik niet precies maar wel in ieder geval vanaf 18 nov tot 31 nov.
Vandaag is het verbruik wel weer in te zien.

Groetjes, Nico

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo sniekma, bedankt voor het melden. Ik ga dit voor je uitzoeken. Kun je ook aangeven wanneer je voor het laatst wel het verbruik kon inzien?
Reputatie 1
Goedemiddag Stephen,
Hoe lang het was weet ik niet precies maar wel in ieder geval vanaf 18 nov tot 31 nov.
Vandaag is het verbruik wel weer in te zien.

Groetjes, Nico
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie Nico! Fijn dat het verbruik weer te zien is. Zodra ik een verklaring heb gevonden dan zal ik deze delen in het topic.
Reputatie 1
Graag ben er benieuwd na
Reputatie 8
Badge +16
Hallo sniekma, ik had het nog even voor je nagevraagd voor wat betreft het verbruik dat niet eerder niet zichtbaar was. Mijn Telfort had een update gekregen die ervoor gezorgd heeft dat het verbruik niet meer kon worden opgehaald. Nadat dit werd ontdekt hebben onze ontwikkelaars dit gelukkig snel kunnen oplossen. Hierbij dus onze excuses voor het ervaren ongemak.
Reputatie 1
Goedemorgen Stephen,

Bedankt dat je het nagevraagd hebt wat er de oorzaak van was,

Reageer