beantwoord

Vaste telefoonnummer gewijzigd na wijziging

• 6 april 2020
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Had Bellen per ongeluk uitgezet.

Heb het wel weer aangezet maar heb nu een ander telefoonnummer (785897)

Kan ik mijn oude nummer (412030) weer terugkrijgen?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 7 april 2020, 08:28

Hoi @Harry1945, het nummer verwijderen is niet handig natuurlijk, maar ik begrijp dat het herstellen inmiddels in gang is gezet en dat je daar ook al de bevestiging over hebt gekregen. Het kan zijn dat het nummer eerder dan die 5 dagen weer werkt, het nummer staat immers nog bij ons op het platform, maar hou die 5 dagen voor de zekerheid aan.

Bekijk reactie

5 reacties

Oei, nu doe je het zelf, kan wel eens onmogelijk zijn.

Reputatie 8

En hoe lang heb je dat oude nummer niet gebruikt?

Als het minder dan pakweg 2-3 maanden is, kun je dat naar ik denk nog wel terugvragen.
Langere periode niet meer.

Klantenservice even gebeld en die hebben het nummerbehoud in gang gezet.

Kreeg net een email dat ik over 5 dagen weer kan bellen met het oude nummer.

Even afwachten dus of het goed gaat maar dat zal wel want 10 dagen geleden had ik dat nummer nog @Babylonia 

Reputatie 8

Dan is dat nummer nog steeds gereserveerd op de oude gegevens.
Webcare zal dat nog wel kunnen herstellen.
Maar zal wellicht handmatig in het achterliggende systeem moeten worden aangepast.

[EDIT]
Zie dat mijn reactie en die van de topic starter hiervoor elkaar net hebben gekruist.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Harry1945, het nummer verwijderen is niet handig natuurlijk, maar ik begrijp dat het herstellen inmiddels in gang is gezet en dat je daar ook al de bevestiging over hebt gekregen. Het kan zijn dat het nummer eerder dan die 5 dagen weer werkt, het nummer staat immers nog bij ons op het platform, maar hou die 5 dagen voor de zekerheid aan.

Reageer