beantwoord

Vaste telefoon werkt nog niet

Beste telfort medewerker,

Sinds woensdag heb ik een alles in 1 pakket. Alles werkt maar de telefoon doet het nog niet. Gisteren werd er gezegd dat het een storing betrof die snel zou worden opgelost maar helaas is dat nog niet het geval.

Kan dit z.s.m. worden opgelost? Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 maart 2018, 18:06

Hoi Wollie78, welkom op het forum. In dit topic hebben wij al aangegeven dat de storing verholpen is. In jouw geval speelt er iets anders. Ondanks dat je al TV en internet hebt, staat jouw verbinding nog als op te leveren in ons systeem. Door deze status worden de telefonie-instellingen niet naar jouw modem gestuurd en werkt je telefoon nog niet. Ons leveringsteam is er mee bezig om dit op te lossen voor je. Al kan ik je jammer genoeg nog geen tijdsindicatie geven van wanneer dit verholpen is. Excuses voor het ongemak.

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Natuurlijk wordt een storing zo snel mogelijk opgelost 🙂

Heb je overigens al eens het modem gereset? Dus niet alleen maar even de spanning er af en er weer op.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

Met een beetje geluk is dat voldoende.
Reputatie 8
Badge +19
Er is inderdaad een storing gaande, dit is nog een gevolg van de grote landelijke storing van een paar dagen geleden.
Maar als je nummerbehoud hebt aangevraagd voor je telefoonnummer dat kan het een paar dagen duren voordat dit is geactiveerd.
Dus ook dat kan de oorzaak zijn...
Uiteraard al gedaan ja. En zoals in mijn bericht stond vermeldt werd er al gezegd dat het een storing was
Reputatie 8
Badge +11
Dan heb je wel gedaan wat je zelf kunt doen en is het afwachten. Zicht op hoelang zoiets duurt hebben wij als klanten niet, maar je kunt er van uit gaan dat er aan wordt gewerkt.
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval GJC en Enterprise
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Wollie78, welkom op het forum. In dit topic hebben wij al aangegeven dat de storing verholpen is. In jouw geval speelt er iets anders. Ondanks dat je al TV en internet hebt, staat jouw verbinding nog als op te leveren in ons systeem. Door deze status worden de telefonie-instellingen niet naar jouw modem gestuurd en werkt je telefoon nog niet. Ons leveringsteam is er mee bezig om dit op te lossen voor je. Al kan ik je jammer genoeg nog geen tijdsindicatie geven van wanneer dit verholpen is. Excuses voor het ongemak.
Als dit inhoudt dat ook de facturatie nog niet start zou ik zeggen: doe maar rustig aan 🙂
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Wollie78, dat is inderdaad een gevolg daarvan.
Dan hoor je mij niet klagen hoor, neem gerust alle tijd die nodig is dit probleem te verhelpen. Andere diensten werken prima en daar red ik het wel mee voorlopig. Fijn weekend!

Reageer