beantwoord

Vaste telefoon werkt niet na overgang

• 18 juli 2019
  • 3 reacties
  • 237 keer bekeken

Afgelopen 15 juli overgang naar een vernieuwd pakket van Telfort de Experiabox V10, alles werkt weer behalve de vaste telefoon werkt niet na de overgang, is een beetje vervelend aan het worden na een aantal werkdagen, moet veel telefoontjes doen links en rechts met mobiel wat extra kosten met zich meebrengt. Graag zsm de aansluiting weer in orde maken zoniet dan gaan we maar naar klachtenkompas.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 juli 2019, 20:05

Hoi @Scherpac, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je over bent gegaan naar de nieuwe verbinding. Alleen nu werkt de telefoon nog niet. Dat is niet fijn. Dat kan ik mij goed voorstellen.

Ik heb even meegekeken en ik zie inderdaad dat het nummer nog niet acties is. We kunnen dit forceren. Zou je het glasvezelkastje stroomloos willen maken voor 2 minuten en daarna het modem een reset willen geven? Gaat de telefoon daarna werken?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Scherpac, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je over bent gegaan naar de nieuwe verbinding. Alleen nu werkt de telefoon nog niet. Dat is niet fijn. Dat kan ik mij goed voorstellen.

Ik heb even meegekeken en ik zie inderdaad dat het nummer nog niet acties is. We kunnen dit forceren. Zou je het glasvezelkastje stroomloos willen maken voor 2 minuten en daarna het modem een reset willen geven? Gaat de telefoon daarna werken?
Hè Bart, het is gelukt , telefoon werkt weer, dankjewel voor je advies 👍
Reputatie 8
Badge +11
Top! Dat is wat ik wilde horen. :)

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten. Fijn weekend gewenst.

Reageer