beantwoord

Vaste telefoon werkt niet meer. Nu voice mails doorsturen?

• 20 september 2017
  • 1 reactie
  • 152 keer bekeken

Onze vaste lijn doet het niet meer. Dat ligt aan onze Siemens Gigaset. Die gaan we niet meer vervangen. We gebruiken de vast lijn toch niet meer. Anderen wel die ons bellen op dit nummer. Nu willen we de voice mails of gegevens van degen die ons hebben gebeld zien.

Kan dit?
Instellingen wijzigen gaat via de vaste lijn die het niet meer doet ... dus dat is geen optie. De vaste lijn doorzetten naar een mobiel nummer is een optie? Kan dat zonder werkende vast lijn?

Graag hulp.

Groeten,
Rene Salemink
icon

Beste antwoord door Wieger DB 21 september 2017, 18:35

Hoi Rene, welkom op het forum. Het ontvangen van berichten over de voicemail is niet mogelijk. Dat zou in dit geval natuurlijk ideaal zijn, dan krijg je een mailtje over de voicemail. In dit geval raad ik je een doorschakeling aan. Die kan ik je voor je activeren vanuit het telefoniesysteem. Wil je mij hiervoor een bericht sturen met je NAW-gegevens en het nummer waar ik naar moet doorschakelen?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Rene, welkom op het forum. Het ontvangen van berichten over de voicemail is niet mogelijk. Dat zou in dit geval natuurlijk ideaal zijn, dan krijg je een mailtje over de voicemail. In dit geval raad ik je een doorschakeling aan. Die kan ik je voor je activeren vanuit het telefoniesysteem. Wil je mij hiervoor een bericht sturen met je NAW-gegevens en het nummer waar ik naar moet doorschakelen?

Reageer