beantwoord

Vaste telefoon werkt niet.

• 20 oktober 2019
  • 16 reacties
  • 317 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo Telfort,

mijn vaste telefoon werkt niet en mijn tv kastje loopt al een paar dagen vast. Ik kan geen programma terug kijken of verder spoelen. Ik heb meerdere malen geprobeerd mijn kastje te resetten en dan doet me tv het weer voor eventjes . Maar na vandaag weer voor de zoveelste keer gereset en nu werkt het lampje van me vaste telefoon niet. Ervaar de laatste tijden vaker storing via jullie vind het niet zo prettig. Nu kan ik en niet normaal tv kijken en ook nog eens niet bellen en gebeld worden!!  Erg jammer weer!! 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 oktober 2019, 10:25

Ja die heb ik. Ik verwacht dat het nieuwe modem binnen twee werkdagen bij je wordt afgeleverd. 

Bekijk reactie

16 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welk modem heb je precies en heb je  een koper of glasvezel verbinding

Reputatie 1

Experia box V 8

Reputatie 8
Badge +18

Voer je de reset wel goed uir door 10 seconden het resetgaatje in te drukken

Reputatie 1

Jazeker. Heb daar al ervaring mee. Heb door de jaren heen veel gereset 

Reputatie 1

Misschien moet ik een nieuwe box de tv doet het de laatste dagen ook niet meer optimaal. Met films huren en programma’s terugkijken en nu blijft het lichtje uitstaan van voice 

Reputatie 1

Heb net gebeld met de klantenservice maar het is schijnbaar zoooo druk dat er opgehangen is bij mij! 

Zou u kunnen reageren op mijn vragen hierboven. Ik kan namelijk nog steeds niet bellen en normaal tv kijken. 

Reputatie 8

Telfort webcare zou verder hierop kunnen gaan reageren.
@jimny die eerder in dit onderwerp heeft gereageerd (en nu ikzelf) zijn gewoon klanten, net als jij.
Wij hebben geen mogelijkheden om je een nieuwe modem/router en of TV-box toe te zenden.

Reputatie 1

Oh dat wist ik niet. Bedank voor je reactie!

groetje karima 

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Karima Bar, hier de medewerker. :) Ik zie dat jullie al veel geanalyseerd hebben. Bedankt daarvoor heren. Ik ben hier verder meegegaan. Ik kom inderdaad op een nieuw modem uit. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe, ik verwacht binnen twee dagen. Ik hoor graag of deze de problemen oplost. 

Reputatie 1

Hoi Bart,

bedankt voor je reactie.

heeft u mijn adresgegevens? Super dat je het zo snel opgepakt hebt en een nieuwe modem deze kant opstuurt. 

groetjes karima 

Reputatie 8
Badge +12

Ja die heb ik. Ik verwacht dat het nieuwe modem binnen twee werkdagen bij je wordt afgeleverd. 

Reputatie 1

Ik heb nog niets binnen Bart. Ik hoop dat het morgen binnen komt. Kan namelijk nog steeds niet bellen en gebeld worden ! En normaal tv kijken helaas. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik zie dat het modem een uurtje geleden hebt ontvangen. Heb je deze inmiddels aangesloten? Geeft het verbetering?

Reputatie 1

Klopt me dochter belde net. Ik ben zelf aan het werk. Ik ga het vanavond aansluiten. Bedankt!!!

Reputatie 8
Badge +12

Is het aansluiten inmiddels gelukt? Werkt alles weer naar behoren?

Reputatie 1

Hoi Bart,

jaaaa bedankt voor de service !!! 

Ben er super blij mee. 

groetjes karima 

Reageer