beantwoord

Vaste telefoon vaker laten overgaan

• 30 april 2019
  • 7 reacties
  • 785 keer bekeken

Zou de telefoon max 10x over kunnen gaan? Nu gaat deze 4x over en gaat daarna over op de voicemail. Mijn vader die slecht ter been is, is steeds te laat. Hij gebruikt de voicemail niet dus die zou er af mogen.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja 1 mei 2019, 16:27

Dag @Gdelijster. Van harte welkom hier op het Forum. Ik zie dat de vaste telefoon 5 keer overgaat en daarna overgaat naar voicemail. Ik heb dit nu aangepast naar 10 keer. 🙂 Mocht je voicemail helemaal uit willen schakelen, dan kan je de stappen doorlopen die @Doornekamp33 benoemt. Op onze website vind je alle informatie rondom voicemail bij Vast Bellen. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 3
Geen idee of het mogelijk om de telefoon langer over te laten gaan voor die naar voicemail gaat.
Mijn keuze zou zijn om een antwoord apparaat aan te sluiten en de voicemail uitschakelen. Heeft bovendien als voordeel dat je kan luisteren wie er belt 😉
@Gdelijster Uitzetten kan zeker, voor alles uitschakelen kun je alle 3 de codes bellen.

• Wanneer je doorschakelen naar voicemail bij niet opnemen wilt uitzetten: bel #61# en hang op
  • Wanneer je doorschakelen naar voicemail bij in gesprek wilt uitzetten: bel #67# en hang op
  • Wanneer je direct doorschakelen naar voicemail wilt uitzetten: bel #21# en hang op

De telefoon maximaal 10 x over laten gaan is niet in te stellen, staat voicemail uit dan gaat die over tot de tegenpartij ophangt of na 45 seconden zo ongeveer, dan word de beller gezegt dat er niet word opgenomen.

Succes.
Reputatie 8
Badge +10
Dag @Gdelijster. Van harte welkom hier op het Forum. Ik zie dat de vaste telefoon 5 keer overgaat en daarna overgaat naar voicemail. Ik heb dit nu aangepast naar 10 keer. 🙂 Mocht je voicemail helemaal uit willen schakelen, dan kan je de stappen doorlopen die @Doornekamp33 benoemt. Op onze website vind je alle informatie rondom voicemail bij Vast Bellen. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.
Kan die toch naar meer keer overgaan, dat kon bij mij toen niet, of heeft dat te maken gehad met de oude glasvezel verbinding?
Kan die toch naar meer keer overgaan, dat kon bij mij toen niet, of heeft dat te maken gehad met de oude glasvezel verbinding?
Hallo @Doornekamp33 en @Natasja - Telfort Inderdaad, ik lees ook vaak binnen dit forum dat dat niet verlengd kan worden, maximaal 5x overgaan, vreemd dat dat nu wel ineens kan.
Misschien één van de voordelen dat het nu KPN is, meer mogelijkheden???!!!
Fantastisch!!! En vriendelijk bedankt!.
Reputatie 8
Badge +10

Kan die toch naar meer keer overgaan, dat kon bij mij toen niet, of heeft dat te maken gehad met de oude glasvezel verbinding?Hallo @Doornekamp33 en @Natasja - Telfort Inderdaad, ik lees ook vaak binnen dit forum dat dat niet verlengd kan worden, maximaal 5x overgaan, vreemd dat dat nu wel ineens kan.
Misschien één van de voordelen dat het nu KPN is, meer mogelijkheden???!!!

Hallo @Doornekamp33 en @JanD. Dit is geen gevolg van het samengaan met KPN. Het klopt wel dat het voor klanten met een oud glasvezelpakket niet aan te passen is, omdat we voor de oude glasvezelverbindingen werken met een ander platform met andere technische mogelijkheden.

Fantastisch!!! En vriendelijk bedankt!.
Graag gedaan, @Gdelijster. 😄

Reageer