beantwoord

Vaste telefoon niet meer werkend na resetten

• 22 juli 2017
  • 2 reacties
  • 235 keer bekeken

Ik wacht nog steeds op hulp van Telfort Klantenservice !

Ik heb ook al tijd de tak 'internet' dit probleem gemeld, omdat het kwam na het resetten op advies van Jessica gisteren. Vanmorgen merkte ik dat mijn vaste telefoon het dus niet meer deed.
Diverse harde resets hebben niet geholpen, ook niet kabels wisselen..
het lampje bij 'Voice' is uit !
icon

Beste antwoord door Ivy 22 juli 2017, 17:08

Dank zij assistentie van Telfort medewerker Adriaan vd Velde zijn mijn problemen met telefoon, TV ontvanger en televisie weer opgelost, dat dat ik uiteindelijk toch weer opnieuw ben gaan bellen met de klantenservice. En hopelijk komt het ook goed met de wifi verbinding. Hartelijk dank!

@Enterprise Gezien het feit dat ik geen reactie kreeg en mijn probleem mijn telefoonverbinding betrof, hoopte ik het bij deze tak beter te treffen. Beetje nadenken voor je met 'regeltjes' gaat schermen
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Dubbelposten is tegen de huisregels... ;)

https://forum.telfort.nl/internet-267/na-resetten-modem-geen-telefoonverbinding-meer-69619/index1.html#post573567
Dank zij assistentie van Telfort medewerker Adriaan vd Velde zijn mijn problemen met telefoon, TV ontvanger en televisie weer opgelost, dat dat ik uiteindelijk toch weer opnieuw ben gaan bellen met de klantenservice. En hopelijk komt het ook goed met de wifi verbinding. Hartelijk dank!

@Enterprise Gezien het feit dat ik geen reactie kreeg en mijn probleem mijn telefoonverbinding betrof, hoopte ik het bij deze tak beter te treffen. Beetje nadenken voor je met 'regeltjes' gaat schermen

Reageer