beantwoord

Vaste telefoon, kan bellen en gebeld worden, maar we horen elkaar 3 van de 4 keer niet

Reputatie 1
Beste Webcare,

Sinds ca. 3 dagen heb ik het volgende probleem met vast bellen.
Ik kan bellen en gebeld worden, echter als ik of de ander dan opneem dan horen we elkaar niet 3 van de 4 keer. Dit gebeurt zowel als ik gebeld wordt/zelf bel door/naar een vast nummer en een mobiel nummer.
Nou las ik dat er 2 dagen geleden een vast bellen storing is geweest en dat die inmiddels opgelost zou moeten zijn, maar ik ervaar nog steeds problemen.
Wat heb ik allemaal gedaan om het eventuele probleem bij mij thuis op te lossen:
- Modem uit/aan gezet
- Andere telefoon aangesloten.
- Telefoon direct in de Phone poort van het modem.
- Telefoon overgezet naar de Phone 2 poort van het modem.
- Modem teruggezet naar fabrieksinstellingen

Ik las op het forum ,bij dit topic https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/probleem-vast-bellen-74543
dat de helpdesk gezegd zou hebben dat er nog steeds een storing is en ze niet weten wanneer het opgelost wordt.
Echter bij telfort.nl/storingen zie ik geen bekende storingen staan.

Kunnen jullie meer duidelijkheid verschaffen en mij helpen?
icon

Beste antwoord door Deborah 2 maart 2018, 16:09

Hoi Richard70, ik zie dat je al het topic hierover hebt gevonden dat Wieger had aangemaakt. De storing is inmiddels gelukkig opgelost 😳. Excuses nog voor het ongemak!

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
Op de site van Allestoringen lees ik dat er meer mensen last van hebben.
http://allestoringen.nl/storing/telfort
Het zou fijn zijn als in ieder geval de storing met verwachtte oplostijd bekend gemaakt worden op de eigen storing pagina van Telfort telfort.nl/storingen
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Richard70, ik zie dat je al het topic hierover hebt gevonden dat Wieger had aangemaakt. De storing is inmiddels gelukkig opgelost 😳. Excuses nog voor het ongemak!
Reputatie 1
Hoi Deborah,
Alles werkt inderdaad weer naar behoren 🙂
Topic kan gesloten worden.

Reageer