beantwoord

Vaste telefoon is kapot, abonnement aanpassen

  • 19 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik heb geen vaste telefoon meer omdat deze kapot is en ik wil ook geen nieuwe.

Dus mijn abonnement klopt niet meer kunnen jullie dit veranderen.

H.G.F.Semeleer

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 oktober 2019, 10:03

Hallo @se633367, welkom bij ons op het forum. We kunnen jouw abonnement bekijken, of telefonie er uit gehaald kan worden. Nu kan ik dat nog niet, ik heb nog geen gegevens van je. Zou je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder reageert kan ik met je meekijken.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @se633367  in MijnTelfort kun je de optie vaste telefoon uitzetten als je abo dat toelaat, anders na het weekend even bellen met Telfort of de reactie van een moderator op dit forum even afwachten.

 

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @se633367, welkom bij ons op het forum. We kunnen jouw abonnement bekijken, of telefonie er uit gehaald kan worden. Nu kan ik dat nog niet, ik heb nog geen gegevens van je. Zou je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder reageert kan ik met je meekijken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @se633367, ik heb nog geen reactie van je gezien en ik zie de gegevens ook nog niet op je profiel staan. Als ik je hierbij nog kan helpen hoor ik het graag.

Reageer