beantwoord

vaste telefoon gaat automatisch naar voicemail

• 2 september 2014
  • 8 reacties
  • 5669 keer bekeken

Reputatie 1
iedere keer dat mensen mij op de vaste telefoon bellen gaat deze automatisch op voicemail. Oftewel ik hoor de telefoon niet eens overgaan maar zie wel in mijn mail dat iemand wat heeft ingesproken. Hoe kan dat dat mijn telefoon niet overgaat terwijl ik er wel gewoon naast zit? Kan iemand mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 2 september 2014, 14:52

Log eens in op je Mijn Telfort: https://internet.telfort.nl/mijntelfort/inloggen.html

Hier kan je rechts op instellingen klikken en vervolgens kiezen voor instellingen vast bellen wijzigen.

Het zou namelijk kunnen zijn dat je voicemail aanstaat waardoor alle gesprekken direct naar je voicemail gaan.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Kun je met je vaste telefoon wel uitbellen?
Welk modem heb je en welke lampjes branden erop?
Kun je vanaf de web-interface van het modem een ringtest uitvoeren en gaat dan de telefoon over?
Reputatie 1
Kun je met je vaste telefoon wel uitbellen?
Welk modem heb je en welke lampjes branden erop?
Kun je vanaf de web-interface van het modem een ringtest uitvoeren en gaat dan de telefoon over?

oei dat weet ik niet...het enige wat ik weet dat ik een modem heb waaraan ook tv en internet verbonden zitten. En ja uitbellen kan wel. Ringtest en zo? geen idee, ben toch wel een beetje a-technisch 😞 dus hoop ik dat Telfort mij in deze goede info gaat geven. Afwachten dus...
Reputatie 8
Badge +16
Als je helemaal geen informatie geeft, is het erg lastig om op een goede manier geholpen te worden.

Op welke vraag loop je vast?

Als je wel kunt uitbellen, kan het ook nog zijn dat de bel van je telefoon uitstaat (of stuk is).
Reputatie 1
als ik via mijn mobiel naar mijn vaste nr bel dan gaat ie inderdaad niet over, terwijl ik er wel uit mee kan bellen. Tijd voor een andere telefoon denk ik?
Reputatie 8
Badge +16
Welke lampjes branden er op je modem en welke kleur hebben die?
Reputatie 1
phone is groen, intternet is groen, DSL is groen, thernet 1 = groen, 4 oranje en knippert, power en wlan = groen
Reputatie 8
Badge +16
Log eens in op je Mijn Telfort: https://internet.telfort.nl/mijntelfort/inloggen.html

Hier kan je rechts op instellingen klikken en vervolgens kiezen voor instellingen vast bellen wijzigen.
Het zou namelijk kunnen zijn dat je voicemail aanstaat waardoor alle gesprekken direct naar je voicemail gaan.
Reputatie 1
hartelijk dank!

Reageer