beantwoord

Vaste telefoon aansluiting doet het niet, internet wel.

• 10 mei 2016
  • 5 reacties
  • 669 keer bekeken

Sinds gisteren overgestapt naar Telfort internet en vast bellen.
Helaas werkt de vaste telefoon niet, ik krijg een versnelde "in gesprek toon"
Heb het modem al een keer uit gezet, en gecontroleerd of dat het groene stekkertje in poort 1 is aangesloten.
Op mijn Telfort staat bestelling en levering tm 2 aangeklikt?
Wat te doen????
icon

Beste antwoord door Enterprise 10 mei 2016, 16:59

Als je nummerbehoud hebt aangevraagd kan na de activering van je verbinding tot 5 werkdagen duren voordat dit is overgezet...
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd kan na de activering van je verbinding tot 5 werkdagen duren voordat dit is overgezet...
Hallo Enterprise,
Dank voor je reactie. ik heb inderdaad nummerbehoud gekozen.
Ik vind het geen goeie zaak dat Telfort dit niet heeft medegedeeld.
Ik heb ook naar Telfor teen mail hierover gezonden, ik wacht op antwoord.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Efteling, welkom op het forum en wat fijn dat je naar ons bent overgestapt. Heb je inmiddels al antwoord ontvangen en kun je ook gebruikmaken van vast bellen?
Hallo Stephen,

Ik heb inmiddels na 3 dagen verbinding van de vaste telefoon.
Ik ging ervan uit dat als je een datum afspreekt van gebruik van diensten dat deze datum dan ook wordt aangehouden, zoniet dan had ik daar graag een mail o.i.d. over ontvangen.
Helaas heb ik van Telfort tot nu toe geen reactie op mijn vraag ontvangen, jammer klantenbinding is zooooooo belangrijk.
Dat ik van " Enterprise" wel een reactie heb ontvangen en van Telfort niet is eigenlijk de omgekeerde wereld.
Wellicht dat Telfort met deze info iets doet voor toekomstige klanten.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Efteling, bedankt voor het je reactie. Fijn dat je nu weer gebruik kunt maken van de vaste telefoon. Het zou inderdaad prettiger zijn geweest als je hierover was bericht zodat je weet waar je aan toe bent. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht zodat ik van jouw case een melding kan maken.