Beste antwoord door Yanick
Welkom op het forum! Vervelend te vernemen dat je telefoon niet werkt! ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat jouw VOIP nummer actief is.
Je kan het volgende zelf even testen om het e.e.a. uit te sluiten:
- Een ander toestel proberen;
- Het basisstation/telefoon 30 seconde van de spanning halen;
- Andere telefoonkabel aansluiten op poort 1 van de Phone poort;
Mocht je geen verschil bemerken, wil ik graag het volgende nog weten:
- Wat hoor je als de telefoon op neemt (kiestoon/congestie toon/dode lijn)?
- Wat hoor je als een nummer wil bellen?
- Wat hoort de persoon die je probeert te bellen
- Gaat het Voice/Voip lampje branden op het modem als de telefoon over gaat, wat gebeurt er als je dan de telefoon op neemt?
- Is de telefoon rechtstreeks op het phone poort van het modem aangesloten?
Indien je het bovenstaande hebt gecontroleerd en beantwoord kan ik je beter ondersteunen. Alvast bedankt. :)
Yanick