vaste telefonie

• 28 september 2013
  • 5 reacties
  • 1989 keer bekeken

Badge
hallo ik kan nog steeds niet bellenb.alle instellingen staan  goed  en heb al de 3 telefoon u8itgeprobeerd en nog steeds niks.ik heb in het forum gelezen datv je dan een nieuwe modem  moet hebben?vr groet pascal

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Doe eens een harde reset op je modem d.m.v. met een puntig voorwerp gedurende 25 sec in het kleine gaatje te drukken
Badge
Doe eens een harde reset op je modem d.m.v. met een puntig voorwerp gedurende 25 sec in het kleine gaatje te drukken

ik heb nu echt alles geprobeerd wat er word gezegd harde reset,andere  tel,ander sip maar niks werkt ondertussen betaal ik al 3 maanden  vaste telefoon maar kan nog steeds niet bellen     help help
Reputatie 8
Badge +10

ik heb nu echt alles geprobeerd wat er word gezegd harde reset,andere  tel,ander sip maar niks werkt

Lijkt me defecte phonepoorten op de modem.
Morgen webcare hierop wijzen dan sturen ze een nieuwe modem.
Reputatie 4
Badge +3
hallo ik kan nog steeds niet bellenb.alle instellingen staan  goed  en heb al de 3 telefoon u8itgeprobeerd en nog steeds niks.ik heb in het forum gelezen datv je dan een nieuwe modem  moet hebben?vr groet pascal

Ik heb zojuist een vervangend modem verstuurd, met 2-3 werkdagen zal deze binnenkomen. Laat je weten of dit het probleem heeft opgelost?

Mijn excuus voor het ervaren ongemak.

Henk
Badge
[quote]hallo ik kan nog steeds niet bellenb.alle instellingen staan  goed  en heb al de 3 telefoon u8itgeprobeerd en nog steeds niks.ik heb in het forum gelezen datv je dan een nieuwe modem  moet hebben?vr groet pascal

Ik heb zojuist een vervangend modem verstuurd, met 2-3 werkdagen zal deze binnenkomen. Laat je weten of dit het probleem heeft opgelost?

Mijn excuus voor het ervaren ongemak.

Henk
[/QUOTEhoi ik heb de laatste 2 maanden problemen gehad met de modem en had daardoor geen telefoon.heb na veel mailen en bellen van jullie een nieuwe modem gekregen zodra deze was aangesloten waren alle problemen opgelost.afgelopen vrijdag echter begon de modem met opnieuw opstarten en dat bleef hij doen ook na de harde reset deed hij niks anders dan constant opstarten.ik heb dus de oude modem weer aangesloten maar kan dus weer niet meer telefoneren.ik heb dus waarschijnlijk toch weer een nieuwe modem nodig.vr gr sandra verheijden

Reageer