beantwoord

Vaste lijn valt soms weg

Badge +1
Het is me al een paar keer overkomen dat de vaste lijnen compleet dood waren. Geen groene phone-lampjes op de P-2812HNU(L). Dat is erg hinderlijk want je bent dagen onbereikbaar (en ook geen voicemail). Na enkele resets van het modem werkt het dan weer. Meestal is 1 reset niet voldoende.
Tijd voor een nieuw modem ?
icon

Beste antwoord door BertDriessen 2 december 2016, 14:01

Ha Michael,

Het modem is binnen !

Thx voor de srvice.

Grtz Bert
Hoi Bert,

Dank voor de gegevens.

Ik heb je een nieuw modem toegestuurd. Deze gaat het probleem met telefonie oplossen.

Laat je het weten als hij binnen is?

Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Er zitten twee phone poortjes op je mode dacht, je zou eventueel phone poort twee in gebruik kunnen nemen en verder moet webcare even beoordelen of je modem aan het eind van zijn latijn is.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Bert,

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Het lijkt inderdaad op een defect in het modem. Zoals jimny aangeeft kun je inderdaad het tweede 'phone-poortje' proberen, maar dit neemt niet weg dat het eerste poortje mogelijk defect is - alle poorten dienen goed te werken. Ik ben daarom van plan om je een nieuw modem toe te sturen. Zou je je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN naar mij in een apart bericht willen sturen? Ik ga er dan mee aan de slag.

Bedankt.
Badge +1
Ha Michael,
Inderdaad, poortje 2 was ook dood. Ik stuur een pb. In ieder geval vast edankt voor de snelle reactie, super !
Grtz Bert
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Bert,

Dank voor de gegevens.

Ik heb je een nieuw modem toegestuurd. Deze gaat het probleem met telefonie oplossen.

Badge +1
Hoi Michael,

Ik laat het weten als ie binnen is. Heb je em vandaag gestuurd ? Ik woon in een heel klein straatje en gisteren kwam een bezorgdienst de straat in. Chauffeur stapte uit met een pakje van Telfort. Hij moest echter op nr 5 zijn zei hij (ik woon op nr 2). Even later zag i hem weer vertrekken met het pakje....... Vermoedelijk louter toeval......
Badge +1
Ha Michael,

Het modem is binnen !

Thx voor de srvice.

Grtz Bert
Hoi Bert,

Dank voor de gegevens.

Reputatie 8
Badge +2
Hi Bert,

Goed nieuws deel je mede! Hoor ik graag. :)

Veel kijkplezier!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂