beantwoord

Vast telefoonnummer verhuizen

• 15 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 241 keer bekeken

Beste Telfort medewerker,

In mijn alles-1-pakket zit het onderdeel Vast bellen. De situatie bij mij thuis gaat veranderen vandaar dat ik de volgende vragen heb over Vast bellen:

1. Graag wil ik weten wat de (financiële) consequenties zijn wanneer ik alleen het vast-bellen, uit mijn recent aangepast pakket, opzeg? Dit ivm. jaarcontract.
2. Het huidige vast-telefoonnummer moet in elk geval verhuizen naar een nieuw adres waar een Telfort aansluiting binnenkort wordt gerealiseerd. (klantnummer is bij mij bekend)

Graag wil ik dit privé bespreken zodat ik het een en ander kan toelichten :)

Alvast bedankt!
Roland
icon

Beste antwoord door Stephen 21 augustus 2017, 19:38

Hallo Roland, excuses voor de late reactie. Als ik de klantgegevens van jou ontvang in een privébericht dan kan ik je eerste vraag beantwoorden.
Je huidig vast-telefoonnummer verhuist gewoon mee naar jouw nieuwe adres. Ik zie je privébericht graag tegemoet. 🙂
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roland, excuses voor de late reactie. Als ik de klantgegevens van jou ontvang in een privébericht dan kan ik je eerste vraag beantwoorden.
Je huidig vast-telefoonnummer verhuist gewoon mee naar jouw nieuwe adres. Ik zie je privébericht graag tegemoet. 🙂

Reageer