beantwoord

Vast nummer niet bereikbaar vanaf Vodafone nummers

• 29 mei 2017
  • 5 reacties
  • 666 keer bekeken

Reputatie 1
Al weken ben ik bezig deze storing opgelost te krijgen, maar Telfort wil gewoon niet zo lijkt het. De telefonische helpdesk wimpelt je af want daar gaan zij niet over en doorverbinden met iemand die er wel over gaat doen ze niet. Een email sturen kan niet blijkbaar ? Op dit forum het probleem ook al gemeld maar er wordt gewoon niets mee gedaan. Heel slecht Telfort.
icon

Beste antwoord door Michael 31 mei 2017, 13:18

Hoi Rene, het is inderdaad niet nodig om meerdere topics te openen voor dezelfde vraag. Graag verdere reacties plaatsen in het andere topic.

Deze gaat op slot.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1
Serieus ? gewoon geen enkele reactie van Telfort ??......dit kun je niet menen, en daar betaal ik bijna 100,- per maand voor ??
Reputatie 8
Badge +10
uh, hier heb je al 5x een reactie van een Telfort medewerker gehad:

https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/niet-gebeld-worden-door-sommige-mensen-66524/index1.html
Reputatie 1
Kees-Jan , ik mag hopen dat jij niet namens Telfort reageert toch, met zo een reactie ?
Reputatie 8
Badge +10
Nee, ik ben geen Telfort medewerker en reageer ook niet namens Telfort, maar waarom ga je niet in dát topic verder ipv een nieuwe te maken?

Dan blijft alles netjes overzichtelijk! Voor mij en de andere forum-gebruikers.

Want nu lijkt het alsof je in dít topic een reactie van Telfort verwacht terwijl je in het andere topic al wél (of eigenlijk 5x) een reactie gehad hebt!

Snap je?
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Rene, het is inderdaad niet nodig om meerdere topics te openen voor dezelfde vraag. Graag verdere reacties plaatsen in het andere topic.

Deze gaat op slot.