beantwoord

vast nummer doorschakelen

  • 17 januari 2013
  • 10 reacties
  • 8457 keer bekeken

wie kan mij helpen
ik wil mijn vaste nummer doorschakelen naar een mobiel
alleen wat ik ook probeer het lukt me niet
ik heb al *21* en **21* en *61* gedaan en natuurlijk af gesloten met een # maar dat werkt allemaal niet
nu is er vast wel iemand die wel weet hoe dat moet

ik hoor het graag
icon

Beste antwoord door Henk - Telfort 17 januari 2013, 14:52

@petervalk,

Zoals pruygje en Kees-Jan al aangeven is het doorschakelen van je vaste nummer naar bijvoorbeeld een mobiel nummer niet mogelijk.

Henk
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Deze al doorgelezen: https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Telefoon-gebruiken/Gespreksmogelijkheden/Doorschakelen
Reputatie 8
Badge +10
@Tuut-Tuut: dat gaat over een mobiele telefoon doorschaken, niet een vast nummer.

Dat gaat volgens mij niet, namelijk 😞
Ja dat heb ik helemaal door gelezen

en vadaar dat ik ook uit kwam op **21* en *21* met nummer en afsluiten met een #



Stel de doorschakeling in op uw eigen telefoon:
  • Activeren: * * 21 * het nummer waar u naar wilt doorschakelen # de groene beltoets. Opheffen: # # 21 # toets daarna de groene beltoets. Instellingen: * # 21 # toets daarna de groene beltoets.
Let op!
Deze dienst is niet beschikbaar voor prepaid klanten.

en ik heb geen vast prepaid
Badge +1
@ petervalk,

posten met zwart en onderstrepen aan is niet netjes en niet gewenst. Hou hier aub rekening mee.

uit een andere draadje ip dit forum:

Nee, doorschakelen is helaas niet mogelijk

Henk
@ petervalk,

posten met zwart en onderstrepen aan is niet netjes en niet gewenst. Hou hier aub rekening mee.

uit een andere draadje ip dit forum:

Nee, doorschakelen is helaas niet mogelijk

Henk


beste Pruygje

dat wadat was alleen maar om te markeren wat ik bij het gekopieerde gedeelte neer gezet had
en meer niet
een ander kleurtje kan ik het niet geven
en dat was alleen maar voor de duidelijkheid

hoe moet je het anders doen om het een beetje duidelijk te maken
Reputatie 8
Badge +10
relax! :)

doorschakelen van de vaste (telfort) lijn gaat niet.

da's niet dik, zwart én onderstreept, maar wél duidelijk... 😉
Badge +1
relax! :)



sluit ik me bij aan, het was geen aanval, meer een tip ;-)

Je mag natuurlijk best iets onderstrepen of vet maken om het te verduidelijken, maar zoals het er nu staat komt het wat schreuwerig over, snap je?
HAHA mag ik wel met hoofdletters schrijven of mag dat ook niet :-)

denk je in de dat telefoon in 2013 alles kan
en kan je bij Telfort niet eens je vaste telefoon doorschakelen :(

is toch wel een minpuntje hoor vind ik

zal ik is kijken tot hoelang me contract nog loopt 😉
Reputatie 8
Badge +10
Het niet kunnen doorschakelen is aan techniek gerelateerd: bij geen enkele VOIP provider gaat dat lukken, of minstens met vreemde constructies...
Reputatie 4
Badge +3
@petervalk,

Zoals pruygje en Kees-Jan al aangeven is het doorschakelen van je vaste nummer naar bijvoorbeeld een mobiel nummer niet mogelijk.

Henk

Reageer