beantwoord

Vast doorschakelen naar mobielnummer

• 22 september 2019
  • 9 reacties
  • 367 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Omdat onze vaste huistelefoon kapot is wil ik tijdelijk ons vaste nummer doorschakelen naar een 06 nummer. Maar ik kan dit niet zelf doen omdat de huistelefoon dus kapot is. Is dit iets wat jullie kunnen doen voor mij.

Gr. Leon

Ps: vanaf wanneer kan ik mijn huistelefoon opzeggen eigenlijk?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 september 2019, 16:05

Hoi @leon.vandeweem, het is ook mogelijk om de doorschakeling zelf in te stellen in de Mijn Telfort. Heb je het al op die manier geprobeerd? Als het via die weg ook niet lukt kan ik dat ook voor je bekijken, dan moet ik nog wel even zeker weten naar welk 06-nummer je het wilt doorschakelen. Die kan je in dat geval toevoegen aan je forumprofiel bij "Extra informatie". Ik hoor graag van je of het gelukt is.

Ps: bij dit abonnement is jouw telefoonnummer een extra optie, geen onderdeel van het basispakket. Daardoor is het nu ook al mogelijk om die op te zeggen.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @leon.vandeweem, het is ook mogelijk om de doorschakeling zelf in te stellen in de Mijn Telfort. Heb je het al op die manier geprobeerd? Als het via die weg ook niet lukt kan ik dat ook voor je bekijken, dan moet ik nog wel even zeker weten naar welk 06-nummer je het wilt doorschakelen. Die kan je in dat geval toevoegen aan je forumprofiel bij "Extra informatie". Ik hoor graag van je of het gelukt is.

Ps: bij dit abonnement is jouw telefoonnummer een extra optie, geen onderdeel van het basispakket. Daardoor is het nu ook al mogelijk om die op te zeggen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @leon.vandeweem, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik de doorschakeling nog voor je in orde kan maken doe ik dat graag voor je.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi. Sorry was op vakantie. Zal volgende week even kijken.

Gr. Leon
Reputatie 1
Badge +1

Goedemorgen Jasper,

Kun jij ervoor zorgen dat bij ons het telefoonnummer opgezegd wordt. Of is dit iets wat ik ook kan doen in Mijn Telfort.

Hoor graag even van je.

Gr. Leon
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @leon.vandeweem, Jasper heeft nu vakantie, daarom neem ik het van hem over 🙂 Ik lees dat jij ook net terug bent, ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad!

Klopt, als je inlogt op Mijn Telfort kan je wijzigingen aanbrengen, zoals het opzeggen van het vaste telefoonnummer. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi @leon.vandeweem, Jasper heeft nu vakantie, daarom neem ik het van hem over 🙂 Ik lees dat jij ook net terug bent, ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad!

Klopt, als je inlogt op Mijn Telfort kan je wijzigingen aanbrengen, zoals het opzeggen van het vaste telefoonnummer. Laat je weten of het is gelukt?

Goedemorgen Alexandra,

Ik heb geprobeerd het vast bellen op te zeggen via "Mijn Telfort" maar omdat ik nog aan een contractperiode zit tot 24-4-2020 kan ik dit helaas niet wijzigen. Dus wat Jasper aangaf gaat helaas niet lukken.

Of jullie moeten het kunnen doen?

Hoor graag even van je.

Gr. Leon
Reputatie 8
Badge +10
Hi [user=67255]leon.vandeweem[/user], geen probleem, dan help ik je daarmee. Nog even een controlevraag, want je telefoonnummer zit voorlopig nog gratis bij het pakket door korting. Gebruik je het nummer helemaal niet, ook niet om thuis bereikbaar te zijn, dus je weet zeker dat je 'm wilt opzeggen?
Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Alexandra - Telfort ,

Wat ons betreft mag de telefoon er uit, ondanks dat deze gratis is. We zijn beiden mobiel bereikbaar en dat gebruiken we meer dan de vaste thuis telefoon.

Laat je het even weten als een en ander gedaan is, of kan ik dat zelf zien in “mijn Telfort”.

Gr.

Leon

Reputatie 8
Badge +10

@leon.vandeweem Hoi Leon, helemaal goed :slight_smile: Ik heb zojuist het telefoonnummer uit het pakket gehaald. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging en kan de wijziging straks ook zien in Mijn Telfort. Mocht je vragen hebben, laat het gerust weten!

Reageer