vast bellen werkt nog steeds niet

• 16 april 2013
  • 6 reacties
  • 2593 keer bekeken

Badge
Ik zou opgeleverd worden alles in 1 pakket op 9 april. Reeds niet gebeurd pas 12 april werkte internet en TV ,nog steeds geen vast bellen. Ik heb reeds voor 15 euro verbeld aan kosten met de klantenservice die mij elke keer van het kastje naar de muur sturen en beloven dat het werkt de volgende dag. We zijn nu de 16e en het werkt nog steeds niet. Tevens diverse emails verstuurd naar telfort voor compensatie van de gamaakte kosten en geen telefoon tot op heden. Ik ben echt zwaar teleurgesteld in de service van de klantenservice.

6 reacties

Badge
ps groene lampje brand al vanaf de 12e op het modem en de toon is kiestoon met onderbrekingen?
Reputatie 8
Badge +10
Is dit telefoonnummer geporteerd vanaf een andere provider (KPN)..?
Heb je de modem al eens gereset?
Dit doe je door een puntig voorwerp (bijv. een uitgebogen paperclip) in het resetgaatje achterop de modem te drukken en vast te houden (zo'n 20 tot 30 seconden) totdat alle lampjes uitgaan, waarna de modem vanzelf opnieuw opstart.
De telefoon (SIP) gegevens worden hierna vanzelf weer opgehaald vanaf de Telfort SIP-server.

Wellicht helpt dit...
Badge
Mijn telefoonnummer komt bij UPC vandaan deze is al afgesloten op 12 april. Ik kreeg vandaag bericht van Telfort dat ze er mee bezig zijn. Maar staat niet hoelang.
Reputatie 4
Badge +3
@devriesleo,

Vanwege de storingsmelding die op jouw aansluiting liep is de nummerportering in de wacht gezet om problemen te voorkomen. De storingsmelding is zojuist afgemeld en de order loopt nu door.

De wensdatum voor het opleveren van de vaste telefoon staat op 22-04-2013, a.s. maandag zul je gebruik kunnen maken van de telefoon.

Excuus voor het ongemak.

Henk
Badge
Hallo Henk,  ik werd gisteren gebeld door Telfort en deze zij tegen mij dat ik voor het weekend zou worden aangesloten voor bellen. Dus hoe kunnen ze dat zeggen als jij me vereld maandag pas. Ik zit nu vanaf de 14e al zonder bellen.
Reputatie 4
Badge +3
@devriesleo,

Ik ga hier achteraan, de plandatum in het systeem staat namelijk echt op maandag.

Henk

Reageer