beantwoord

Vast bellen werkt niet

• 13 september 2018
  • 5 reacties
  • 428 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Telfort,
Het glasvezelkastje voor ons glasvezelabonnement is vanmorgen aangesloten, internet en interactieve tv werken wel normaal maar vast bellen kan nog niet. Hoe kan dit? En kan dit worden verholpen? (Ik heb het kastje ook al gereset, maar dit heeft niets opgeleverd)

Met vriendelijke groeten,

Coen van Dijk
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 september 2018, 15:15

Welkom op het Telfort forum, Coen. Als je overstapt naar glasvezel zal het nummer inderdaad naar een ander telefonieplatform overgezet moeten worden, dit kan enkele dagen duren. Ik zie dat dit inmiddels is afgerond en nummer zou moeten werken. Werkt het voor jou nu ook allemaal weer?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Als je van en andere provider komt en het telefoonnummer moet worden overgenomen (nummerbehoud) dan kan het een dag of wat duren voordat dit gerealiseerd is...
Reputatie 8
Badge +17
Bij overgaan naar glasvezel duurt het tussen 1 a 2 dagen voordat het werkt
Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum, Coen. Als je overstapt naar glasvezel zal het nummer inderdaad naar een ander telefonieplatform overgezet moeten worden, dit kan enkele dagen duren. Ik zie dat dit inmiddels is afgerond en nummer zou moeten werken. Werkt het voor jou nu ook allemaal weer?
Reputatie 1
Ja inmiddels werkt het allemaal weer.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is fijn om te lezen! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer