beantwoord

Vast bellen werkt niet.

• 26 februari 2018
  • 4 reacties
  • 277 keer bekeken

Reputatie 1
Kan niet bellen en niet gebeld worden. WiFi, internet en iTV werkt wel gewoon
Als het geen bekend probleem is denk ik dat het aan de ZyXEL modem ligt.
Heb het modem al gereset.
Phone lampjes 1 en 2 lijken te branden maar dat is de weerschijn van het internet lampje. Zie foto
icon

Beste antwoord door GJC 26 februari 2018, 21:27

Er was(?) sprake van een landelijke telefoonstoring. Inmiddels heb ik gelezen dat alles weer werkt.
Wil je het nogmaals proberen?

Overigens is het mogelijk dat je ZyXEL het aan het begeven is. Die gaan al wat langer mee. Mocht het na een reset nog altijd niet werken dan is de kans groot dat je modem vervangen moet worden.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Er was(?) sprake van een landelijke telefoonstoring. Inmiddels heb ik gelezen dat alles weer werkt.
Wil je het nogmaals proberen?

Overigens is het mogelijk dat je ZyXEL het aan het begeven is. Die gaan al wat langer mee. Mocht het na een reset nog altijd niet werken dan is de kans groot dat je modem vervangen moet worden.
Reputatie 1
Lampje phone 1 brandde ineens weer maar helaas werkte de telefoon nog steeds niet.
Modem weer gereset, maar dat gaf geen verbetering. Kiestoon van toestel is tuut tuut tuut enz ipv continu geluid.
Naar vaste nummer bellen gaat ook nog niet alhoewel ik nu niet direct de voicemail kreeg maar met het toestel waarmee ik belde wel een normale ‘overgangs’ toon
Reputatie 5
Badge +4
Ik weet bijna zeker dat je de bekabeling wel goed hebt zitten maar gewoon even voor de zekerheid:
Heb je niet de telefoonkabel tijdens de storing in phone2 gedaan om te kijken of dat wel werkt (en hij daar nu nog in zit ipv phone1)?

Knippert phone1 wel tijdens het overgaan?
Reputatie 1
Het schaamrood is naar mijn kaken gestegen en bedankt voor je voorzichtige suggestie.
Heel jammer dat ik je teleur moet stellen.
Ik had inderdaad het stekkertje nog in phone 2 😡
Alles werkt nu weer normaal
GJC en Knorde heel hartelijk bedankt voor jullie reacties en hulp
Mvg
Cor

Reageer