beantwoord

Vast bellen valt vaak uit

Reputatie 1
Ik merk dat het voice lampje op de router de laatste tijd regelmatig uit is. Bellen en gebeld worden is niet meer mogelijk. Reset van modem is dan de oplossing echter geen idee hoe lang de verbinding dan al "weg" is.

Twee dingen, 1: ik wil dat deze storing (laatst gisteravond) opgelost wordt, 2: ik wil de inlogggevens voor telefonie vernemen van Telfort zodat ik voip bellen kan instellen.
icon

Beste antwoord door Deborah 8 maart 2018, 13:59

Hi geencar, welkom op het forum. Het kan inderdaad kloppen dat je de afgelopen tijd niet hebt kunnen bellen of gebeld kan worden. We hebben namelijk twee keer last gehad van een storing. Kun je bevestigen dat je weer kunt bellen? Wat betreft je tweede vraag. Ik kan de telefonie gegevens helaas niet met je delen. In verband met het eigen modem beleid wordt dit mogelijk anders. Hierover worden klanten nog geïnformeerd 😳.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hi geencar, welkom op het forum. Het kan inderdaad kloppen dat je de afgelopen tijd niet hebt kunnen bellen of gebeld kan worden. We hebben namelijk twee keer last gehad van een storing. Kun je bevestigen dat je weer kunt bellen? Wat betreft je tweede vraag. Ik kan de telefonie gegevens helaas niet met je delen. In verband met het eigen modem beleid wordt dit mogelijk anders. Hierover worden klanten nog geïnformeerd 😳.
Reputatie 1
Bellen werkt nu weer naar behoren, dank voor de reactie.

Reageer