beantwoord

Vast bellen toevoegen aan abonnement lukt niet!

• 31 juli 2017
  • 2 reacties
  • 292 keer bekeken

Reputatie 1
Beste lezer,

Ik probeer al enkele dagen mijn abonnement te wijzigen. Ik wil namelijk vast bellen toevoegen maar dat lukt niet. Elke keer als ik alles heb ik gevuld om mijn abonnement te wijzigen dan krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan en ik het later opnieuw moet proberen.
Ik heb al diverse dagen geprobeerd zowel in Chrome als IE.

Who can help me out. Wordt er een beetje moedeloos van.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 1 augustus 2017, 20:44

Hoi Wortellica, welkom terug!

Ik begrijp dat je Vast Bellen niet kan toevoegen aan je pakket. Kan me voorstellen dat je gek wordt van de foutmelding dat er iets fout is gegaan. Zeker als deze bij meerdere browsers terug komt. Kan je mij in een bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen? Dan wil ik voor je nalopen wat er mis gaat en er voor zorgen dat je vast bellen krijgt. Mocht je een nummer willen behouden, geeft dat dan aan in je bericht. Dan zal ik nummerbehoud voor je aanvragen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik begrijp dat je Vast Bellen niet kan toevoegen aan je pakket. Kan me voorstellen dat je gek wordt van de foutmelding dat er iets fout is gegaan. Zeker als deze bij meerdere browsers terug komt. Kan je mij in een bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen? Dan wil ik voor je nalopen wat er mis gaat en er voor zorgen dat je vast bellen krijgt. Mocht je een nummer willen behouden, geeft dat dan aan in je bericht. Dan zal ik nummerbehoud voor je aanvragen.
Reputatie 1

hoi dank voor je antwoordt, maar heb al telefonisch contact gehad met de klantenservice. En alles is goed geregeld nu::$

Reageer