beantwoord

Vast bellen telkens onbereikbaar

• 17 november 2016
  • 2 reacties
  • 323 keer bekeken

Hallo,

De vaste lijn die ik heb is regelmatig onbereikbaar.
Wanneer je er naar belt krijg je de normale wachttoon (geen ingesprektoon), maar de telefoon gaat niet daadwerkelijk over. Er is ook geen gemiste oproep. Alle lampjes op het modem branden groen en het toestel is juist aangesloten.

Indien ik het modem uitschakel en opnieuw inschakel kan ik wel weer gebeld worden, maar na een aantal uren (soms dagen) weer het zelfde probleem. Deze (tijdelijke) oplossing is onpraktisch en naar mijn mening onnodig.

Kan iemand aangeven waar dit probleem in zit en hoe het opgelost kan worden?

Groet,
Pieter
icon

Beste antwoord door Leon 18 november 2016, 18:26

Hoi Pieter, welkom op ons forum!

Dat is bijzonder vervelend ja! Vooral heel typisch dat het na een herstart van het modem tijdelijk wel goed werkt! Heb je naast het resetten d.m.v. de stroom er vanaf te halen het modem ook al eens een goede harde reset gegeven?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +1
Hoi Pieter, welkom op ons forum!

Dat is bijzonder vervelend ja! Vooral heel typisch dat het na een herstart van het modem tijdelijk wel goed werkt! Heb je naast het resetten d.m.v. de stroom er vanaf te halen het modem ook al eens een goede harde reset gegeven?
Badge +1
Hi Pieter, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!