beantwoord

vast bellen - pin code kwijt (van voicemail op vaste nummer)

• Nieuwkomer
  • 4 reacties
Beheerder wil je de voicemail pin resetten op onze vaste lijn alseblieft !!??

Momenteel is het voor ons niet mogelijk ook maar iets te doen met deze telefoon verbinding.

Ik neem aan dat jullie ons tel. nummer weten en de pin kunnen setten naar de standaard default
pin van "meestal" 0000

Hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 26 september 2017, 14:25

Hoi Ijl, welkom terug. Je kan de pincode van je voicemail zelf aanpassen. Dit doe je door met je vaste telefoon naar je voicemail te bellen en te 3 te toesten voor ´Instellingen´, 1 te toetsen voor ´Wijzigen pincode´ en nu een zelf gekozen pincode in te vullen. Uit veiligheidsoverwegingen kan ik je pincode niet namens jou wijzigen of resetten.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Staat op z'n minst het klantnummer in je profiel? Anders kan webcare echt niet weten wat jullie nummer is.
Best mogelijk dat ze nog meer gegevens willen weten, maar daar vragen ze dan in privébericht om.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Ijl, welkom terug. Je kan de pincode van je voicemail zelf aanpassen. Dit doe je door met je vaste telefoon naar je voicemail te bellen en te 3 te toesten voor ´Instellingen´, 1 te toetsen voor ´Wijzigen pincode´ en nu een zelf gekozen pincode in te vullen. Uit veiligheidsoverwegingen kan ik je pincode niet namens jou wijzigen of resetten.

Reageer