Vast bellen niet geactiveerd

• 7 januari 2013
  • 11 reacties
  • 4144 keer bekeken

Badge
Hallo,

onze alles in 1 pakket is vandaag (EINDELIJK) geinstalleerd.
Alleen de telefoon doet het nog niet.. Kunt u me vertellen waar deze geactieveerd dient te worden en wanneer dit gaat gebeuren??

Hopelijk krijg ik hier wel een antwoord op..

Alvast bedankt.

11 reacties

Badge
@AlgerElly

Welkom op het forum! Fijn om te lezen dat de verbinding nu werkt. Ik zie dat er met de portering van het telefoonnummer een en ander niet goed gaat. Het nummer ligt nog steeds bij online en is nog niet aan ons vrij gegeven. Ik heb in de storingsmelding een verzoek gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik zal je in dit topic op de hoogte houden van de voortgang.

Jelmer
Badge
Gaat allemaal wel een beetje stroef hier...

Als het sneller gaat wil ik dan maar een ander nummer.. ik blijf liever niet nog langer zonder vaste aansluiting.

Ik hoor graag hoe snel het dan geregeld zou kunnen worden.
Badge
het zou tocn fijn zijn als de modernators eens vaker antwoord kunnen geven op de vragen van de klant...
Badge
@AlgerElly

De order is nu handmatig opnieuw ingelegd. Ik zal in dit topic posten wanneer de gepllande opleverdatum bekend is.

Jelmer
Hallo,

Ik heb op 10-01 succesvol mijn alles in 1 pakket zelf geinstalleerd.
TV en internet werkt prima, maar vast bellen niet.
Heb alle instructies gevolgd maar zonder resultaat.
De systemmonitor geeft aan : Phone1 not pugged in.
Wat kan ik doen?
Reputatie 8
Badge +10
@PeterD: Na oplevering van de Internet verbinding kan het 3-5 dagen duren voordat telefonie geporteerd wordt.

Mocht je na die tijd nog problemen hebben kan je beter een eigen topic maken.
Beste telfort,

Ik kreeg alles te laat binnen, hebben jullie 4,5 weken over moeten doen, bij mijn dochter dito!

Ik heb het pakket ( wat ik 2 dagen daarvoor pas kreeg) de 11 januarie laten aansluiten door een monteur van gideon! Heb zelf de afspraak nog moeten maken!!

Alleen internet werkte (uiteraard met een kabel) want ik heb geen ontvanger in mijn pc.

Ben gisteren zelf maar aan de gang gegaan en heb nu ook televisie. Ligt toch aan 1 aansluiting of kabeltje naar de modem-aansluiting want als ik mijn modem beweeg valt mijn televisie uit!!

Nu het probleem: het bellen. ik zit hier helemaal zonder telefoon want ik heb geen mobiel en dat komt mij a.s  Maandag helemaal niet goed uit!!
Ziggo is sinds zaterdag helemaal afgesloten en kan daar dus ook niet mee bellen.
Ik heb nummerbehoud aangevraagd dus als het nu goed zou zijn kan mijn nummer overgezet worden want ik heb geen aansluitting meer bij Ziggo.

Zou iemand zijn best kunnen doen om dit heel snel te regelen want er zou ook nog een afspraak gemaakt moeten worden met een nieuwe monteur omdat boven ook nog niets is aangesloten 2e tv. (tv). Nu dacht ik dat alles draadloos zou zijn maar nee nu moet ik 3 ontvangers aanschaffen en een kaart voor in de pc.

Ben eigenlijk ook maar een leek en ik vind dat de begeleiding naar de klant toe wat duidelijker mag zijn!!

Tevens de monteur van vrijdag-avond kwam 3 uur te laat!!  En heb ik het nog zelf moeten doen!!!
Badge
@PeterD, @oorth032

Wanneer jullie een eigen topic starten helpen we jullie zo snel mogelijk verder.

Jelmer
Dag allemaal
Ook ik heb problemen met activatie telefonie.
Mijn paket werd 7 januari opgeleverd. Alles werkte prima behalve de telefoon.Elke dag  contact opgenomen met klantenservice, maar helaas, ze kunnen mij niet vertellen wanneer ik weer over telefoon kan beschikken. Ik moest blijven wachten en als ze iets meer wisten zouden ze ons bellen. Het is inmiddels 14 januari en we hebben nog steeds geen telefoontje gehad. Teleurstellend.
Vooral dat je niet weet hoelang je nog moet wachten wekt ergenis. Zou graag willen weten waar het probleem ligt.
Reputatie 8
Badge +17
@JanL zoals Jelmer van Telfort hierboven aangeeft is het beter dat jezelf een topic opstart met je probleem
Badge
@AlgerElly

Ik zie dat sinds gisteren Vast Bellen werkt. Ik ben blij dat het probleem is opgelost!

@JanL

Graag een eigen topic starten.

Jelmer

Reageer