beantwoord

Vast bellen naar buitenland

• 30 april 2020
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Hallo,

Al een een week hebben we problemen met het vast bellen naar Turkije. Wanneer je belt wordt er gewoon opgenomen en na 10 minuten wordt de gesprek onderbroken en opgehangen. Ook nog een probleem is, dat wanneer er vanuit Turkije gebeld wordt, er een heel ander nummer verschijnt (zoals uit India of Kroatië).

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

Graag hoor ik een reactie!

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 mei 2020, 15:42

Hoi @S.Cam, je belt met de vaste lijn begrijp ik. Valt het bellen naar dat specifieke nummer ook weg als je met een ander nummer belt? Zo niet, dan zit het in de vaste lijn. Heb je de tip van Babylonia al geprobeerd? En is het alleen naar dat nummer of ook naar andere nummers dat de lijn weg valt. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8

Maak je gebruik van een “Telfort” telefoonlijn, of via andere VOIP service?

Indien gewoon van Telfort, reset de modem/router eens met een omgevouwen paperclip in het resetgaatje achterop het apparaat.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @S.Cam, je belt met de vaste lijn begrijp ik. Valt het bellen naar dat specifieke nummer ook weg als je met een ander nummer belt? Zo niet, dan zit het in de vaste lijn. Heb je de tip van Babylonia al geprobeerd? En is het alleen naar dat nummer of ook naar andere nummers dat de lijn weg valt. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik ga er van uit dat je de oplossing hebt gevonden, ik heb geen reactie meer ontvangen namelijk.

Reageer